2009-01-12, 19:22
Medlem
Get A Lights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lately
Hej, jag undrar om målaren Holir, TR crew (stockholm) kör ännu? har hört att han har en annan tag och jag undrar vilken den är, så tell me!!

Vill du verkligen veta det?
Underbart, för det får du precis inte få veta på ett öppet forum grabben, det är regel nummer ett som jag nog känner till när det gäller denna tråd!

OnT:
Hur är det med Växjö, vilka är det som lirar där mest? Har för mig att G-zone eller en målare under liknande namn fanns där för 2-3 år sedan, lirar han fortfarande där?
//G
2009-01-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Get A Light
Hur är det med Växjö, vilka är det som lirar där mest? Har för mig att G-zone eller en målare under liknande namn fanns där för 2-3 år sedan, lirar han fortfarande där?
//G

För tillfället ser man mycket bombs/målningar av OHS, SAR, ORK, ARES, AOTS samt några till, Ganska mycket drag faktiskt! Kul att se!
2009-01-13, 12:51
Medlem
delincuentes avatar
läste precis tsi intervjun i nya reptoid och det visade sig att dom ursprungligen är från norra sverige, någon som vet vilken stad?
2009-01-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
läste precis tsi intervjun i nya reptoid och det visade sig att dom ursprungligen är från norra sverige, någon som vet vilken stad?
Luleå har jag för mig, inte säker dock.
2009-01-13, 15:02
Medlem
father Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Luleå har jag för mig, inte säker dock.

Fel och för övrigt kvittar det.
2009-01-13, 15:07
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Norrland
2009-01-14, 14:22
Bannlyst
Fanns det en blåalinjenkladdare som skrev Arson eller blandar jag ihop signaturen med Ason? (Nämn helst inte alternativa signaturer eller aktivitetsstatus)
2009-01-14, 15:59
Bannlyst
Citat:

Sundsvall eller östersund tror jag
2009-01-14, 16:27
Medlem
Tänkte bara kolla vad som händer runtom i Östegötland, vad går hetast? Är det Pods från linköping som syns mest nu eller? Vilka tågpanels ser ni oftast?
2009-01-14, 16:33
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Tänkte bara kolla vad som händer runtom i Östegötland, vad går hetast? Är det Pods från linköping som syns mest nu eller? Vilka tågpanels ser ni oftast?

Pods har tagit över scenen totalt i linköping iallafall, både i bombing och fames.
Men fussarna och CWS ligger i också, sen så har vi ju en hel del andra, men det där är väl dom crewsen som ligger i mest. Linjen har jag faktiskt inte mycket koll på.
2009-01-14, 16:43
Medlem
art_s avatar
Pods har inte alls tagit över scenen, dom kör ganska mkt men det mesta ser ut som skit. Dura, Fuss, Sg, Cws, Pods, Ie, Af, Hbe, Vsm ligger väl i.
2009-01-14, 16:57
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Pods har inte alls tagit över scenen, dom kör ganska mkt men det mesta ser ut som skit. Dura, Fuss, Sg, Cws, Pods, Ie, Af, Hbe, Vsm ligger väl i.
Kanske använde fel ordval, jag mena att pods har kört utihelvete i ett år snart, kan dock hålla med om att det mesta ser ut som skit. Vet inte vart du rör dig, men Vsm, Ie och Hbe har jag aldrig sett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in