Citat:
Ursprungligen postat av RTD
men rilo och oidor, vet du om de fortfarande kör ?
Pms fame cia fups sad fy hook.... finns de kvar än ? de är bra crew och målare ... vill se någon sån på riktigt.
För det första, Rilo kör under annan tag och Oidor är inte ens med i Wufc, aldrig varit, Pms är hans crewtillhörighet vilket man borde veta om man är iaf någotsånär insatt i svensk graffiti.
Som svar på resten av dina frågor, Pms kör, just Oido som du nämnde är väl inte så nämnvärt aktiv längre inte heller Sad, men dom väl inte slutat helt, finns andra som håller igång de crewet. Fame aktiva. Cia vetefan, känns som det bara är Hell som kör nu för tiden och att han mest reppar 7DC (?)
F-ups har jag ingen vidare koll på, inga målare kvar i sthlm? gbg som gäller? utomlands? ingen aning alls knappt. Fy kör väl endel inte med exakt samma målare nu som back in the days men ändå. Hook blev kickad ur Fy och reppade för Ög ett tag, varpå han slutade, i år har han dock synts uppe endel igen, dock inte alls i samma utsträckning som förr alls. Men det har tagits upp tidigare, precis som det mesta du frågar om.
Värt att ta med är också att ingen av dom du pratar om kör så mycket nu som förr i världen.
Du verkar inte ha så bra koll, om ens någon koll alls, to be honest. Men då säger jag inte att jag själv har järnkoll och att alla uppgifter jag gett stämmer helt, folket får kompletera och fylla ut med mer om intresse och vetskap finns.
Over and Out