2008-10-05, 12:40
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Att läd körde över osten med en throwup är fan knas den där läd måste vara bög
Jag älskar dina formuleringar, underbara!
2008-10-05, 12:47
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Har du provat detta själv? isåfall hur bra sitter korken, och funkar det verkligen?jag tycker det verkar lite skumt att det skulle fungera, men ska prova på en marker nu, återkommer med resultat senare.

EDIT: Har nu provat att göra ett lock till min 2a, och det fungerade till min förvåning och glädje mycket bra! Tog inte mer än 5 minuter heller.

http://img524.imageshack.us/my.php?image=imgp5001fe1.jpg
http://img524.imageshack.us/my.php?image=imgp5002yt2.jpg
Kul att se att det funkar
2008-10-05, 12:48
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
eller så kanske personalen undrar vadfan man gör med en marker i deras kontorsbutik?
Du kanske inte behöver gå fram till dom med den och typ, "tja kolla vad jag har!!!!" man kan vara diskret
2008-10-05, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
sist ja kolla va väll läd10 me i enc? tror d va han som spitta osten vid brommaplan.. det va ett battle mellan am & enc .. på nått sätt lyckades enc blanda in rge oxå.. det va kul me lite röj på 19 för det är en fett trist linje graff mässigt, det är så sjukt mycket som borde köras över och väggar som stått tomma i hundra år

Dart-mot-RGE-saken har egentligen många år på nacken men verkade bortglömd ett bra tag. När det blev tråkigt (eller rent utav ohållbart) på den ena fronten kanske han tog upp ett gammalt kort.
2008-10-05, 13:53
Bannlyst
Ifall du vill att den hemmagjorda korken ska sitta ännu bättre kan man tjocka på pennan medelst några varv med vulktejp. Den elastiska gummiytan fungerar sedan som en tätning.
2008-10-05, 13:56
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Ifall du vill att den hemmagjorda korken ska sitta ännu bättre kan man tjocka på pennan medelst några varv med vulktejp. Den elastiska gummiytan fungerar sedan som en tätning.
Vulk är kul
2008-10-05, 14:05
Medlem
haha okej, visste inte det..
men tidigare nämd läd har även gått omkring och spittat buffs från folk som va me å battla, mycket komiskt i mina ögon..
och för att ytterligare spä på hans rykte som bög har han försökt fixa en spittad flopp med en alldles för ljus färg så det ser helt hemskt ut.. kan fixa kort på det senare(om ja orkar), att den floppen vart spittad igen av en till synes väldigt överförfriskad herre gör det bara roligare. sen att han gått så långt för att fixa en ful flopp påå ett elhus som ingen ser är för mig väldligt konstigt..
2008-10-05, 14:11
Medlem
ischs avatar
Någon har kört över Stegos sköna rulltag på pelarna innan man rullar in på Malmö station. Den har suttit där så jävla länge och blir alltid glad när man ser den. Men nu är den alltså överkörd
2008-10-05, 14:15
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Någon har kört över Stegos sköna rulltag på pelarna innan man rullar in på Malmö station. Den har suttit där så jävla länge och blir alltid glad när man ser den. Men nu är den alltså överkörd
Aj aj aj.
Någon som har bilder?
2008-10-05, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch

skulle vara intressant att se..
2008-10-05, 15:47
Medlem
ischs avatar
Jag har tyvärr ingen bild på spektaklet.
2008-10-05, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
haha okej, visste inte det..
men tidigare nämd läd har även gått omkring och spittat buffs från folk som va me å battla, mycket komiskt i mina ögon..
och för att ytterligare spä på hans rykte som bög har han försökt fixa en spittad flopp med en alldles för ljus färg så det ser helt hemskt ut.. kan fixa kort på det senare(om ja orkar), att den floppen vart spittad igen av en till synes väldigt överförfriskad herre gör det bara roligare. sen att han gått så långt för att fixa en ful flopp påå ett elhus som ingen ser är för mig väldligt konstigt..

De roligaste relaterade historierna är ändå att 1. inte måla där det inte redan sitter målningar för att man inte vill förstöra samt 2. sluta måla och ge bort sin färg p.g.a. att det inte stämmer överrens med den kristna moraliska värdegrunden samt 3. vända gud ryggen genom att börja igen.

Var och en blir salig på sin tro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in