2008-09-25, 11:56
Medlem
Bäver_s avatar
Low Life Heroin
2008-09-25, 12:29
Medlem
Vilken marker rekommenderar ni? En grog squeezer eller en montana bombing psycho black.
Och hur snabbt tar en squeezer slut ungefär?
2008-09-25, 12:48
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consif
Vilken marker rekommenderar ni? En grog squeezer eller en montana bombing psycho black.
Och hur snabbt tar en squeezer slut ungefär?
Av mina erfarenheter så kan squeezers bli ganska kladdigt, och montana-markers ganska klumpiga.

Tänk så här: Ska du ha den med dig hela tiden? Måste den få plats i fickan? Vad ska du taga på? Är det ett måste att bläcket sitter skitbra?
2008-09-25, 14:34
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Av mina erfarenheter så kan squeezers bli ganska kladdigt, och montana-markers ganska klumpiga.

Tänk så här: Ska du ha den med dig hela tiden? Måste den få plats i fickan? Vad ska du taga på? Är det ett måste att bläcket sitter skitbra?

Om du hanterar squeezern rätt så blir den oftast inte kladdig. Men som med alla markers så kan de ju självklart läcka etc.
2008-09-25, 14:59
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Om du hanterar squeezern rätt så blir den oftast inte kladdig. Men som med alla markers så kan de ju självklart läcka etc.
Jo, så sant. Vissa squeezers gör sig bättre med tjockare ink då tunt ink har en tendens att rinna förbi flow-funktionen. Och om då inte korken tätar så bra blir man minde glad
2008-09-25, 15:21
Medlem
mossan_kylens avatar
Ha alltid markern i en platspåse
2008-09-25, 15:45
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossan_kylen

första gången jag körde squeezer så hoppade jag över ett stängsel och trillade, då blev dett plötsligt blött i fickan... du dum dum dum dööööö...
2008-09-25, 17:04
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossan_kylen
Så gör jag också. ZIP-påsarna som man kan grabba med sig på Arlanda. (Påsarna som man ska stoppa alla vätskor i.)
2008-09-25, 19:56
Medlem
Citat:

Du verkar veta ganska mycket så har du nån speciell marker du rekommenderar?
2008-09-25, 20:43
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consif
Du verkar veta ganska mycket så har du nån speciell marker du rekommenderar?
Ett billigt med bra alternativ är den här:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =3&PHPSESSID=r54era6o1nplkju2op8aspfq33&page=14&sh ophex=&pid=165

eller om du har råd:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =4&PHPSESSID=r54era6o1nplkju2op8aspfq33&page=14&sh ophex=&pid=206

Dessa två anser jag vara "alltiallo"-pennor.
I början så kan du köra med det bläcket som finns i. Det är också billig "övning". Sedan kan du börja tänka på mer avancerade bläck när du känner att det är dags.
2008-09-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ett billigt med bra alternativ är den här:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =3&PHPSESSID=r54era6o1nplkju2op8aspfq33&page=14&sh ophex=&pid=165

eller om du har råd:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =4&PHPSESSID=r54era6o1nplkju2op8aspfq33&page=14&sh ophex=&pid=206

Dessa två anser jag vara "alltiallo"-pennor.
I början så kan du köra med det bläcket som finns i. Det är också billig "övning". Sedan kan du börja tänka på mer avancerade bläck när du känner att det är dags.
Jag har en sån där uni paint i vit.Jag måste säga att jag ogillar den ganska mycket för man måste pumpa ut ink nästan hela tiden
2008-09-25, 22:31
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.
Hum, är det Promoe som skriver Reer/Reek? Sett den exakt lik på en helt otippad plats :Z

Promoe skriver SHIT och crewtaggen är BIF, tror Reer/Reek stod där innan. Är inte säker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in