2007-06-28, 01:23
Medlem
Äcklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harlaut
Var ju det jag tänkte jag med då är det väl fritt fram och banka ungen? :P

Ifall det är ett barn är det väll inte speciell moget att slå honom/henne, ta dig ett snack istället och visa att du är äldre.
2007-06-28, 01:29
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harlaut
Var ju det jag tänkte jag med då är det väl fritt fram och banka ungen? :P

Har du ens något med Wufc att göra? Varför spring arunt och försvara dem.
2007-06-28, 07:47
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Precis min åsikt, bara för att ni ser dem som någon form av superhjältar så betyder det inte att dem inte kan ta hand om sin/sina egen/egna beef/problem.
2007-06-28, 14:20
Medlem
Harlauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle

Tycker det är lite lågt att bajta kanske ?
2007-06-28, 16:43
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
Precis min åsikt, bara för att ni ser dem som någon form av superhjältar så betyder det inte att dem inte kan ta hand om sin/sina egen/egna beef/problem.
De är fan mina hjältar, men jag tror inte jag skulle banka skiten ur någon toy bara för att han prövat på deras tag...
2007-06-28, 17:11
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
De är fan mina hjältar, men jag tror inte jag skulle banka skiten ur någon toy bara för att han prövat på deras tag...
Likväl dör dem om man skjuter dom som vilken annan människa som helst.
2007-06-28, 17:44
Medlem
CoiloCs avatar
Vad har du för problem egentligen?, topic är om man borde banka skiten ur ngn som bajtat, inte "tracka ner andras "idoler""
Visst fan vet jag väl att "de dör om man skjuter på dem som vilken annan människa som helst"
2007-06-28, 18:12
Medlem
mntys avatar
Ser ju iofs ut som aloha, den snubben är ju så jävla värdelös så atte..
2007-06-29, 08:06
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Vad har du för problem egentligen?, topic är om man borde banka skiten ur ngn som bajtat, inte "tracka ner andras "idoler""
Visst fan vet jag väl att "de dör om man skjuter på dem som vilken annan människa som helst"
Tycker att det är löjligt att idolisera någon på det sättet,löjligt med idoler över huvudtaget. Dom har gjort saker som vem som helst med ork och vilja skulle kunna göra (visst med lite talang också men inget som sträcker sig långt utöver det vanliga). Så jag hävdar fortfarande att man bör sköta sina egna problem och att man inte som du utrycker det banka skiten åt några man inte ens känner bara för att dem är dina "idoler".
2007-06-29, 08:27
Medlem
Citat:
Tycker att det är löjligt att idolisera någon på det sättet,löjligt med idoler över huvudtaget. Dom har gjort saker som vem som helst med ork och vilja skulle kunna göra (visst med lite talang också men inget som sträcker sig långt utöver det vanliga). Så jag hävdar fortfarande att man bör sköta sina egna problem och att man inte som du utrycker det banka skiten åt några man inte ens känner bara för att dem är dina "idoler".

Håller med till punkt och pricka.
2007-06-29, 12:04
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnty
Ser ju iofs ut som aloha, den snubben är ju så jävla värdelös så atte..
hur mkt grund fanns de till det inlägget ?
2007-06-29, 13:12
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:

Men hallå? Är du helt störd eller?
Läs igenom hela inlägget och se till att du förstår vad som just skrivits innan du ger dig på att skriva något korkat...

Citat:
men jag tror inte jag skulle banka skiten ur någon toy bara för att han prövat på deras tag...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in