2007-10-10, 16:34
Medlem
Moshs avatar
Dubbel post.
2007-10-10, 16:35
Medlem
Moshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
men om han den som kollar på kamerorna ser tar väktarna en vid nästa station?
Det är inte så att kamerorna bara spelar in, och att man endast kollar på inspelningen om nått hänt, eller?
2007-10-15, 18:55
Medlem
GbgMrs avatar
En snabb fråga, är det bara för mig VIT montana black inte kommer ut som andra kulörer?

Jag skakar 1-2 min sen när man börjar, så kommer färgen inte ut. Har prövat Pinky Cap, Small Cap, Soft Cap (Blåa) mm.

Tips?
2007-10-15, 19:08
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
En snabb fråga, är det bara för mig VIT montana black inte kommer ut som andra kulörer?

Jag skakar 1-2 min sen när man börjar, så kommer färgen inte ut. Har prövat Pinky Cap, Small Cap, Soft Cap (Blåa) mm.

Tips?

Är det bara en enstaka burk det är fel på eller? Kommer det inte ut nån färg alls?
2007-10-15, 20:07
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Är det bara en enstaka burk det är fel på eller? Kommer det inte ut nån färg alls?

Det har hänt med flera färger, men det löser sig. Men vit vill aldrig lösa sig.

Kan förklara lite snabbt nu, det sprutar LITE men det sprutar. Hur får jag det att spruta på max, verkar som det är en propp i burken som täpper igen, så minimalt färg endast kommer ut.

Hoppas ni förstår.
2007-10-15, 20:42
Medlem
Citat:

Kan förklara lite snabbt nu, det sprutar LITE men det sprutar. Hur får jag det att spruta på max, verkar som det är en propp i burken som täpper igen, så minimalt färg endast kommer ut.

Hoppas ni förstår.

Måste vara capsen som kloggat, har svårt att tro att flera burkar slutat fungera.

testa med oanvända caps
2007-10-15, 20:43
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:

Hoppas ni förstår.

kommer det ut ngn sörja-liknande ut ur capen?
2007-10-15, 21:03
Bannlyst
Citat:

Hoppas ni förstår.

Hmmm.. konstigt . Men den första färgen som kommer ut kan vara väldigt tjock ibland , jag brukar blåsa ur den första färgen med en oanvänd level 5 och skakar med jämna mellanrum . Men är detta första gången eller är det alltid så när du kör med en vit montana black ?
2007-10-15, 21:09
Bannlyst
koka sitt ink.

Om man ska koka sitt ink , är det bara att hälla det i en gryta och bokstavligttalat koka på? eller hur gör man ?
2007-10-15, 21:44
Medlem
Mountain Dews avatar
Kanske redan stått i tråden, men jag frågar ändå.

Hur fyller man på en marker på smidigast sätt? Ca. 1cm stort hål resulterar i att det blir svårt att fylla ytan att spilla
2007-10-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _SaintJoniz
Om man ska koka sitt ink , är det bara att hälla det i en gryta och bokstavligttalat koka på? eller hur gör man ?

koka det inte, värm det bara och låt det stå och sjuda ett tag.

annars kan du låta det stå utan kork ett par dagar.
2007-10-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mountain Dew
Kanske redan stått i tråden, men jag frågar ändå.

Hur fyller man på en marker på smidigast sätt? Ca. 1cm stort hål resulterar i att det blir svårt att fylla ytan att spilla

Ta en tratt, rulla en tratt av ett papper eller införskaffa en pipett.

var lite uppfinningsrik

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in