2007-09-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gl[O]cK
Dom kan knappt hitta dig tror inte jag
Men här kommer min fråga:

Kom på lite coola namn som jag ska skissa ner och välja en av dom som jag kommer använda när jag går runt i byn och tagar

Peajce

Tänk efter själv. Vilka bokstäver passar dig bäst osv. Ta inte det som låter coolast utan det du kan måla finaste. Skissa mycket så kommer du nog på något som passar just dig istället för att fråga på ett internetforum
2007-09-10, 21:32
Bannlyst
hehe okej... men tänkte ifall nån hade fint namn som ville dela med sig
2007-09-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead
Tänk efter själv. Vilka bokstäver passar dig bäst osv. Ta inte det som låter coolast utan det du kan måla finaste. Skissa mycket så kommer du nog på något som passar just dig istället för att fråga på ett internetforum
Usch och fy!
Ta en tag som betyder något (för dig) istället!
2007-09-12, 18:24
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
[IMG]http://img406.imageshack.us/img406/3024/dsc00374qm2.th.jpg[/IMG]

Hitta capsen vid ett fame =)

Men vilka är det hahah

Goldcap, Bluesoft, AutoK/Multona original, kalligraficap tex. Master Snabblack original.
2007-09-13, 19:58
Medlem
Hejsan! Har en jävligt mycket nybörjarfråga men det är väl det denna tråden är till för. Hur brukar polisen reagera om man går 3-4 pers, alla med väskor , traskar genom staden klockan 4 på morgonen? Brukar dom snacka med en och fråga vad man har i väskan osv eller brukar dom låta en vara? Finns ju inte en själ på jorden som kan tala om för mig hur alla poliser reagerar. Men ni kan kanske berätta om hur polisen har reagerat på er när ni har varit ute.
2007-09-13, 20:18
Medlem
AXLETTIs avatar
Beror helt på polisen och vad dem har haft för jobb att göra under natten osv... JAG har hittils inte blivit stoppad av polisen oprovocerat någon gång, dem har dock rullat upp brevid en med bilen för att se hur man reagerar. Har dock aldrig mött polis när vi varit mer än två personer tror jag. Men som sagt, det beror helt på omständigheterna, har det t ex rapporterats om ett inbrott i närheten eller något så stoppar dem ju säkert er!
2007-09-13, 22:31
Medlem
The Fugazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead
Hejsan! Har en jävligt mycket nybörjarfråga men det är väl det denna tråden är till för. Hur brukar polisen reagera om man går 3-4 pers, alla med väskor , traskar genom staden klockan 4 på morgonen? Brukar dom snacka med en och fråga vad man har i väskan osv eller brukar dom låta en vara? Finns ju inte en själ på jorden som kan tala om för mig hur alla poliser reagerar. Men ni kan kanske berätta om hur polisen har reagerat på er när ni har varit ute.

Ibland har dom stoppat mig och frågat vad jag sysslar med, även om jag bara stått o väntat på bussen efter att ha varit ute och kladdat.
Ibland tittar dom inte ens på en.
Nyckeln är väl att inte ha nåt misstänkt i blicken eller sättet. Vare sig du kladdat eller inte.
2007-09-13, 22:37
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Fugazi
Ibland har dom stoppat mig och frågat vad jag sysslar med, även om jag bara stått o väntat på bussen efter att ha varit ute och kladdat.
Ibland tittar dom inte ens på en.
Nyckeln är väl att inte ha nåt misstänkt i blicken eller sättet. Vare sig du kladdat eller inte.

Jag är väldigt nyfiken på hur man har en misstänksam blick. Berätta snälla?
2007-09-14, 15:52
Medlem
Fas12s avatar
Tjabba, köpte ett 15 pack Uni POSCA 3M pennor, men typ hälften av pennorna målar riktigt dåligt. Färgen blir genomskinlig och känns vattnig. Verkar som om dem har tagit in för mycket vatten och för lite färg eller något sånt. Alternativt att dem är dåligt blandade.Någon som vet vad jag kan göra åt detta?
2007-09-14, 16:20
Medlem
testa vänta pennorna fram och tillbaka
2007-09-14, 16:24
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Jag är väldigt nyfiken på hur man har en misstänksam blick. Berätta snälla?

Jag antar att han menar "nervös", alltså att inte se rädd ut. På många kan man nog se om dom har en "jag-har-inte-gjort-något-blick".
2007-09-17, 15:31
Medlem
Grog Squeezer.

Köpte nyligen en Grog Squeezer (25mm) efter att ha sett andra göra snygga tags med denna variant. Men när jag skulle testa den så var den lite väl rinnig (läs: mycket fööör rinnig). När man skulle göra ett streck så rann färgen ut och blev en fyrkant i stort sett och när man skrev med den så blev det helt oläsligt. Tilläggas bör också att jag inte klämde alls på flaskan när jag skrev utan det bara rann utan att man behövde det. Vad är det för fel?

Mvh.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in