2008-06-11, 14:01
Medlem
yehaaaaas avatar
Jag förstår inte riktigt hur de kan koppla en signatur till honom bara genom att läsa en intervju. Intervjun kan lika gärna vara en saga.
2008-06-11, 14:26
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Jag förstår inte riktigt hur de kan koppla en signatur till honom bara genom att läsa en intervju. Intervjun kan lika gärna vara en saga.

Tänkte också på detta.. poliser
2008-06-11, 14:55
Medlem
Citat:

Om det bara vore så... Då hade alla problem i världen försvunnit (?)
2008-06-11, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Tråkigt att höra om klös Han är min favorit här i Varberg!
Jag som trodde klös var ett crew.......
2008-06-11, 15:58
Medlem
oj , tänkte efter nu , kanske skulle jag lagt detta i "alla wtiters tråden "
2008-06-11, 16:41
Medlem
Är det någon som hittar intervjun?
2008-06-11, 18:04
Medlem
saturs avatar
Citat:
ska fan yttra att jag är världens fettaste-ökända-farliga-brottsliga-hemskaste-olagligaste-hotfullaste-mest eftertraktade-hatade graffare i en fake intervju, då borde det bli liv ... not
2008-06-11, 18:29
Medlem
Såg några av deras målningar längs järnvägen i Varberg i helgen och de var riktigt nice, hoppas de fortsätter måla. Min favorit var under en bro där det var målat två knytnävar som hade krossat betongväggen och det stog KLÖS CREW på knogarna.
2008-06-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -FuSe-
Är det någon som hittar intervjun?

Intervjun finns i vårt andra nummer, Toys Digest 2. Den finns inte, vad vi vet, på internet (inte som vi har lagt upp iaf). Däremot finns den kvar att köpa hos UP, highlights kanske, Child definitivt.

f.ö. så står det i den där artikeln att polisen hittat info om "20-åringen" på internet. Tänk på det när ni diskuterar fallet i detta (öppna) forum. (sen att dom ändå inte fattat någonting är en annan sak, men ingen anledning att prata offentligt om saker som bör diskuteras privat)

f.ö. (igen!) så är ju, som code26 citerade, slutmeningen på artikeln helt underbar.
2008-06-11, 23:27
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffin
Digger och vilka fler tillhör BBB?

Brukar Digger & Veks köra tillsammans, tillhör Veks BBB?

Veks e inte med i BBB(Burn Babylon Burn)..
Det är Coke som är med i BBB utöver Digger...
2008-06-12, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Då suger ju grog, för grog blir ochså sådär "kefft"

Vafan snackar du för skit? Grog är ju lätt det bästa inket jag testat, grymt skönt, har aldrig upplevt problem med det. Förutom när jag flowade lite på fyllan och körde på en blöt skylt, men det är ju mitt eget fel, inte inket...
2008-06-12, 09:16
Medlem
Leffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Veks e inte med i BBB(Burn Babylon Burn)..
Det är Coke som är med i BBB utöver Digger...

ACW tillhör väl också BBB?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in