2008-04-20, 21:14
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Jag har testat acetonbad och det gick inget vidare. Hur lång tid brukar det ta? Nu har jag sedan en vecka tillbaka ett gäng caps i ett lacknaftabad, man ser att lite färg har lossnat men de är verkligen inte användbara.

Använd nål + aceton.Doppa nålen i aceton och försök dra igenom röret, det har funkat för mig.
2008-04-21, 01:52
Bannlyst
Citat:
PMS och AM är två av Stockholms största crews.

Tack!

Citat:
Ja OB lirar mycket längst hässelbystrands-linjen.Då det framförallt är req och keiq om jag inte mistar mig.Har du spanat in deras fotolog föresten?

Nej, vart kan jag hitta den? Graff är väldigt intressant borde uppmärksammas mer, har lagt märkte till det nu när jag reser mycket kommunalt.

Tilläger också att Wie! är ett crew runt om i västerort som borde få uppmärksamhet.

PEace n love !
2008-04-21, 09:50
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Tack!

Nej, vart kan jag hitta den? Graff är väldigt intressant borde uppmärksammas mer, har lagt märkte till det nu när jag reser mycket kommunalt.

Tilläger också att Wie! är ett crew runt om i västerort som borde få uppmärksamhet.

PEace n love !
Hoppas det är okej med förövarna.Här kommer floggen : http://www.fotolog.com/theoffbeats
2008-04-21, 11:19
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Satt och kollade diverse designbloggar när jag kom på att smash hade någon blogg liknande historia där han laddade upp en himmlans massa skisser!
Upptäckte dock att jag har förlorat länken och kan ej hitta den igen! Så tänkte höra om någon sitter inne med adressen?

2008-04-21, 11:24
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbtsomsatan
Satt och kollade diverse designbloggar när jag kom på att smash hade någon blogg liknande historia där han laddade upp en himmlans massa skisser!
Upptäckte dock att jag har förlorat länken och kan ej hitta den igen! Så tänkte höra om någon sitter inne med adressen?

Du menar möjligtvis inte " http://www.smashtrash.net "
2008-04-21, 11:28
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Du menar möjligtvis inte " http://www.smashtrash.net "

JO! Tack så mycket kamrat!
2008-04-21, 13:20
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbtsomsatan
JO! Tack så mycket kamrat!

Det lungt
2008-04-21, 14:35
Medlem
Någon som kan slänga upp bilder på Weones's verk?;D
2008-04-21, 16:19
Medlem
lab-ones avatar
Tjenix! Hörde att JSK varit ute och bombat i Märsta med omnejd under helgen. Någon som vet om det finns bilder på det hela eller har andra grejor från dem?
2008-04-21, 16:20
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Tjenix! Hörde att JSK varit ute och bombat i Märsta med omnejd under helgen. Någon som vet om det finns bilder på det hela eller har andra grejor från dem?
Varför inte åka förbi Märsta?
2008-04-21, 16:20
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Varför inte åka förbi Märsta?

För att han kanske bor någon annanstans? kanske någonstans långt ifrån Märsta
2008-04-21, 16:22
Medlem
lab-ones avatar
Just nu är jag rätt långt från Märsta, men är annars hemmahörande i området. Ville bara se bilder, inget annat..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in