2008-06-09, 10:10
Medlem
Leffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shushie
Hmmm,i butiken jag ska köpa grejorna har dem bara Grog Ink vad jag har sätt?Duger det ?

BTW.Har redan en NY CAP sen tidigare. (min favorit hitils)

Hade tänkt ta mig till Highlights idag och köpa Grog Squeezer, inte INKet dock.
2008-06-09, 15:53
Medlem
art_s avatar
Har varit runt på några tryckerier och frågat om de säljer stickers utan tryck på, har hittills inte hittat någon som gör det.
Vet ni någon som säljer vita, otryckta blanka klisterlappar i Linköping? (förutom bokhandeln)
2008-06-09, 15:58
Medlem
Destiny048s avatar
Citat:
Tänkte att det kunde vara bra att ha tills vidare....eller?
Tänkte bara köpa några cans till en målning och lite tags,men kanske borde fixa fetaste förrådet hemma .
BTW.Vilken bombingpenna rekommenderar ni?Körde med "On the run Streetduster" inannan och den sög helt enligt min åsigt?
(Sorry för stavfel men är dö trött nu)

Ett tipps om du ska ha "Värsta" förrådet hemma, köp mycket cans och många fler cans! Jag tabbade mig sist jag gjorde det och det slutade med att jag hade burkar men inga caps. Inte kul, dagen efter köppte jag MClaim caps för 120 kr

Fast beror helt på vilken slags målare du är! Om du vill ha kicken köp NYFat, om du vill trycka på capen för konstens skull köp MClaim!

Förövrigt köp en SQueezer och massa ink! Och för guds skull, gör inte som 99% av alla andra och köp Svart / Crome färg! Köp Blå eller mixa hemma!
2008-06-09, 18:12
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
Fast beror helt på vilken slags målare du är! Om du vill ha kicken köp NYFat, om du vill trycka på capen för konstens skull köp MClaim!

Du ger dig inte va? Slår vad om att varenda jävel som kör med NY Fat lägger fetare grejer än vad du gör med dina McClaim caps.
2008-06-09, 18:19
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Du ger dig inte va? Slår vad om att varenda jävel som kör med NY Fat lägger fetare grejer än vad du gör med dina McClaim caps.
tracka inte ner på Destiny hon vill inte bortslösad färg i luften bara
2008-06-09, 20:19
Medlem
Fourtwosixs avatar
Jag tycker bara att det är sjukt pinsamt att folk envisas med att kalla dom för Mclaim-caps... Hur jävla Montana är inte det?
2008-06-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourtwosix
Jag tycker bara att det är sjukt pinsamt att folk envisas med att kalla dom för Mclaim-caps... Hur jävla Montana är inte det?

vad ska dom kallas då? Förutom maclaim som jag trodde dom hette.
2008-06-09, 20:30
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
vad ska dom kallas då? Förutom maclaim som jag trodde dom hette.

"Innan", Grey-dot/Grey skinny.
2008-06-09, 23:03
Medlem
Hjäääälp mig igen tack!
Hur gör ni när ni ska göra målningar.
Jag har sett en del som gör färgen som ska vara innuti först,sen drar dem på linjerna runt om.Samt vissa som gör tvärt om dvs. först linjerna runt om sedan färgen innuti.
Vad är lättast/skönast?
Tack på förhand/ToYBoY!
2008-06-10, 00:34
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Hjäääälp mig igen tack!
Hur gör ni när ni ska göra målningar.
Jag har sett en del som gör färgen som ska vara innuti först,sen drar dem på linjerna runt om.Samt vissa som gör tvärt om dvs. först linjerna runt om sedan färgen innuti.
Vad är lättast/skönast?
Tack på förhand/ToYBoY!

Det här var något av det värsta jag varit med om.
Alla gör väll som dom själva tycker är skönt, men det vanligaste är väll skissa upp, fylla i, bakgrund, lines, skugga/3d, seconds, kanske några detaljer och sist gör man väll highlights om man vill ha det.
2008-06-10, 09:22
Medlem
skuurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Det här var något av det värsta jag varit med om.
Alla gör väll som dom själva tycker är skönt, men det vanligaste är väll skissa upp, fylla i, bakgrund, lines, skugga/3d, seconds, kanske några detaljer och sist gör man väll highlights om man vill ha det.

Vi var alla toys i början, även ifall det inte känns så.
2008-06-10, 20:29
Medlem
http://www.henxs.com

http://www.graffitishop.eu

är det samma shop med två olika sidor ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här