2008-04-19, 17:31
Medlem
AXLETTIs avatar
Idioten har helt enkelt fel. Det han menar med NY är NY fat cap.
2008-04-19, 18:21
Medlem
AXLETTIs avatar
Någon som kan bjuda på lite bilder på grejer av Pubb? Hade varit fint som snus.
2008-04-19, 19:25
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Någon som kan bjuda på lite bilder på grejer av Pubb? Hade varit fint som snus.

Mm, det skulle jag oxå vilja ha.Bjud på lite kurir och yesr!
2008-04-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Idioten har helt enkelt fel. Det han menar med NY är NY fat cap.
Vem är det som är en idiot här, jag frågade honom innan menar du nyfat eller skinny han svarade nej ny och sa att det var en svart cap.
2008-04-20, 02:27
Bannlyst
Hmm kan inte så mycket om graffiti förutom att jag har några polare som sysslar med sånt. Men på pendeln/tunnelbanan påväg till school på mornarna kan jag inte hjälpa att beundras av dessa coola vägmålningar. Då jag lagt märket till att tagen "A.M" färgar stockholms alla hoods. Någon som vet vilka de är eller har info om dem? har undrar ett bra tag nu :O

Brukar se rätt mycket av "oB" och "pms" också fast det är bara mot västerort hållet.

Har inte sett något av de crews ni nämner, har dock svårt att läsa de riktigt snygga målningarna

Peace n Love
Senast redigerad av Mowwgli 2008-04-20 kl. 02:30.
2008-04-20, 03:02
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Hmm kan inte så mycket om graffiti förutom att jag har några polare som sysslar med sånt. Men på pendeln/tunnelbanan påväg till school på mornarna kan jag inte hjälpa att beundras av dessa coola vägmålningar. Då jag lagt märket till att tagen "A.M" färgar stockholms alla hoods. Någon som vet vilka de är eller har info om dem? har undrar ett bra tag nu :O

Brukar se rätt mycket av "oB" och "pms" också fast det är bara mot västerort hållet.

Har inte sett något av de crews ni nämner, har dock svårt att läsa de riktigt snygga målningarna

Peace n Love

PMS och AM är två av Stockholms största crews.
2008-04-20, 03:04
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Vem är det som är en idiot här, jag frågade honom innan menar du nyfat eller skinny han svarade nej ny och sa att det var en svart cap.

Din kamrat är idioten. Det finns ingen svart cap under namnet NY.
2008-04-20, 11:12
Medlem
MyteNs avatar
Postar min broschyr jag fick till mitt krompack för att få något slut på detta

http://img444.imageshack.us/my.php?image=dsc0005px8.jpg

Kanske Montana glömt någon men får hoppas på det bästa.

Pzzz
2008-04-20, 12:22
Medlem
Marcus_osds avatar
Caps på Henx.com

Ska dra iväg en beställning ifrån henx snart och jag undrar om denna cap är likadan som Bluesoft som du kan beställa från HL ?

http://shop.henxs.com/page.asp?id=278

eller är det den här
http://shop.henxs.com/page.asp?id=292

MVH
2008-04-20, 13:10
Medlem
fittlampas avatar
Tror det är Blue soft man får från hl, har aldrig beställt där ifrån. Jag har bara kört med greysoft. Finfint för throwups och fadning.
2008-04-20, 13:19
Medlem
fittlampas avatar
Har inte kört krom på jävligt länge och jag undrar lite saker..
Vissa svarta färger sjunker ju bara in i kromfärgen när man drar lines, vilket märke ska jag ha till linesn?

Edit: Har hört att corrostabil skall funka, var i göteborgsområdet får man tag på sånna?
Senast redigerad av fittlampa 2008-04-20 kl. 13:22.
2008-04-20, 13:25
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Har inte kört krom på jävligt länge och jag undrar lite saker..
Vissa svarta färger sjunker ju bara in i kromfärgen när man drar lines, vilket märke ska jag ha till linesn?

Edit: Har hört att corrostabil skall funka, var i göteborgsområdet får man tag på sånna?

Molotows Coversall eller Hagmans är väl rätt bra till att täcka krom tror jag... Koncentrera dig att inte fylla över din uppskissning så det inte blir så tjockt ute i kanten av fyllen så äter den knappt någonting.

I Helsingborg har jag hittat Corrostabil på K-rauta, Rusta och diverse mackar. Vet inte om ni har dessa butiker men om ni har så kan du ju gå in där med uppknäppt midjeknapp på jeansen och kolla läget!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in