2007-08-09, 18:48
Medlem
yeahbjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
okej vad gillar du för stil? kan fixa ihop ngt ikväll

Guld!
Öppen för förslag men tycker det ska vara rätt cleant iaf
2007-08-09, 21:23
Medlem
fuskas avatar
Vet inte om det är rätt tråd, so spank me jesus!

Men jag undrar hur det funkar på en laglig vägg. När får man köra över dom "gamla" osv? för dom tvättas alldrig, eller?
2007-08-09, 21:31
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska

Men jag undrar hur det funkar på en laglig vägg. När får man köra över dom "gamla" osv? för dom tvättas alldrig, eller?

Lagliga väggar får du väl köra hur mkt du vill på, å över vad du vill. Men sen är de väl inte så roligt att få sin målning övermålad av en massa tags.
2007-08-09, 21:31
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:

såklart, men dra hellre över toypieces och låt de fina målningar vara kvar! Det är ett måste
2007-08-09, 21:36
Medlem
Citat:

Gör vad jag hade gjort, Throwups och tags över alla. Få folk fatta.
2007-08-10, 04:25
Medlem
Citat:

ge fan i RIP pieces, låt dom sitta tills någon annan dåre kör över...
2007-08-11, 20:21
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Märkte någon märkligt idag när jag höll på, helt plötsligt så började det bubbla runt min cap, som om burken "kokadeöver" är ganska ny innom målande så funderade på om detta är något vanligt?

Kan passa på att dra en fråga till när jag ändå skriver, vilket är bästasättet att rengöra caps på? Lade mina i lacknafta nu är inte helt säker på hur bra det funkar, men det får jag la se snart
2007-08-11, 22:03
Medlem
vad ska man skaffa. silverstar eller chromestar? vilken är bäst till tagging? är det abra olika nyanser eller skiljer dom sig på nått mer sätt?
2007-08-12, 02:52
Medlem
Moshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbtsomsatan
Märkte någon märkligt idag när jag höll på, helt plötsligt så började det bubbla runt min cap, som om burken "kokadeöver" är ganska ny innom målande så funderade på om detta är något vanligt?

Kan passa på att dra en fråga till när jag ändå skriver, vilket är bästasättet att rengöra caps på? Lade mina i lacknafta nu är inte helt säker på hur bra det funkar, men det får jag la se snart
Endel använder xylén, men det är cancer framkallande och ger nervskador i längden, xylén är även en komponent i spryfärg, själv slänger jag dom i thinner och låter dom ligga ett tag sedan är det bara att skölja av och blåsa ur, det funkar dock inte specielt bra, men det gör att du kan använda capen nån gång till.

Är ingen expert, så det är fullt möjligt att folk kommer med invändningar, men det är så jag gör, fick rådet av min far, som sa att jag skulle använda thinner istället för lacknafta.
2007-08-12, 09:18
Medlem
MiniCharlies avatar
Stog och målade i solen. och allt går bra tills jag ska fylla med en Montana Gold: Flamingo. Skakar den, och så när jag trycker ner capen är färgen som, en tjock, kladdig sörja bara Helvete vad sur jag blev då! Men.. vad var felet?
2007-08-12, 11:09
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosh
Endel använder xylén, men det är cancer framkallande och ger nervskador i längden, xylén är även en komponent i spryfärg, själv slänger jag dom i thinner och låter dom ligga ett tag sedan är det bara att skölja av och blåsa ur, det funkar dock inte specielt bra, men det gör att du kan använda capen nån gång till.

Är ingen expert, så det är fullt möjligt att folk kommer med invändningar, men det är så jag gör, fick rådet av min far, som sa att jag skulle använda thinner istället för lacknafta.

hum, okej xylén låter la sådär trevligt.. tror jag kör på thinner tack för svaret!
2007-08-12, 11:24
Medlem
En av mina cans (montana black: horizon) är lite bucklig typ och så när man skakar den så låter det som en läskburk, innehållet är bara en blaskig sörja.. Det går såklart inte att spraya ut nåt heller.. Nån som har upplevt något liknande? Jag fattar att den inte kommer gå att använda men är nyfiken på vad som orsakat detta ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in