2007-11-26, 13:52
Medlem
Självklart så kan jag inte få TV4 GULD hem till mig och detta är fruktansvärt irriterande! Finns det någon snäll själ som skulle kunna rippa dessa till AVI och lägga upp dem någonstans? Please... jag har letat i evigheter efter denna serie!
Citera
2007-11-26, 14:04
Medlem
Mashtars avatar
Med Bruce Boxleitner i huvudrollen? Sändes inte det i typ Nöjesmassakern på det glada 80-talet?
Citera
2007-11-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Med Bruce Boxleitner i huvudrollen? Sändes inte det i typ Nöjesmassakern på det glada 80-talet?

Mjo? Jag vet bara att jag såg den på svensk tv under 80-talet och har under de senaste tre åren letat efter den igen. Internet är fint på så sett att de mesta gåra att hitta... ja, alltså det mesta utom just denna tv-serie. Nu istället dyker den upp på TV4 GULD som inte en käft i hela Sverige har tillgång till och detta får mig att flyga igenom taket av ilska.

De enda som erbjuder denna kanal är Canal Digital eller Telias mysko utbud. Ingen av dom erbjuder TV3 som är ett måste i mitt hushåll så vad göra man? Inte en enda kabeloperatör har möjligheten att erbjuda individuella kanaler... jag vill bara ha en - TV4 GULD - men då måste jag betala 99kr/mån och få ytterligare tio stycken som jag aldrig skulle titta på. "on demand" är ett häftigt ord som tyvärr inte fungerar i verkligheten. Skall det vara så svårt och lägga till en frivillig kanal i utbudet och betala 10 kr extra per månad för det?

(Vi har just nu Boxer om någon undrade?)
Citera
2007-11-27, 14:08
Medlem
Någon som kan anta sig utmaningen? Eller varför inte streama kanalen direkt ut på nätet

Tack i förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in