2007-11-25, 20:52
Medlem
Jag och en annan polare har ihop flyttat till barcelona, jobbar och lever har nu, ska borja gymma nasta vecka, hittat ett som verkar schyst..

Nagra mer som bor eller bar bott dar och tranat dar? Hur ar det med gym doping och sant? Priser, straff, tollerans? Proteinpulver, var hittar man det billigast i barcelona? Ar det som sverige, postorder?

Maila eller svara har, eller pm:
wb_@cyber-rights.net
Citera
2007-11-25, 21:52
Medlem
Inge doping.

//Nikke
Citera
2007-11-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist
Inge doping.

//Nikke

Vad fan är det för jävla svar? Dra åt helvette bögjävel
Citera
2007-11-25, 22:41
Medlem
Kimb0s avatar
Har en fråga som inte har med detta ämne o göra, ville bara fråga det snabbt här.

det e så att jag har kört en Susta+Deca kur i somras o nu har jag hört att det fins kontroll på gymmet jag tränar dom tar dåde blod och piss prov!!
så jag vet inte om jag ska behöva oroa mig för o lämna ett test prov eller hoppa ut genom fönstret??? kommer det synas?
är orolig för decan,för deca stanna 18månader i kroppen
Citera
2007-11-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrihin

Ok.

Dåligt svar av mig.
Jag hade bråttom och skulle kanske skitit i att svara.

Doping är alltså olagligt i spanien var tanken att jag skulle skriva.

M.V.H

Bögjäveln i helvette
Citera
2007-11-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimb0
Har en fråga som inte har med detta ämne o göra, ville bara fråga det snabbt här.

det e så att jag har kört en Susta+Deca kur i somras o nu har jag hört att det fins kontroll på gymmet jag tränar dom tar dåde blod och piss prov!!
så jag vet inte om jag ska behöva oroa mig för o lämna ett test prov eller hoppa ut genom fönstret??? kommer det synas?
är orolig för decan,för deca stanna 18månader i kroppen

Dom kan inte tvinga dig till att ta ett test, men kan stänga av dig från gymmet om du vägrar.
Citera
2007-11-25, 23:29
Medlem
Kimb0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Clown-
Dom kan inte tvinga dig till att ta ett test, men kan stänga av dig från gymmet om du vägrar.
Jag vet det. men just därför jag undrar om det kommer synas på testet att jag har tagit Deca o susta... för ja vill inte vägra o inte göra testet för som du säger själv ja kommer bli avstängd!!

ska jag göra det om dom ber mig göra testet???
Citera
2007-11-26, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimb0
Jag vet det. men just därför jag undrar om det kommer synas på testet att jag har tagit Deca o susta... för ja vill inte vägra o inte göra testet för som du säger själv ja kommer bli avstängd!!

ska jag göra det om dom ber mig göra testet???

Det finns en tråd med spårtider.

Sustanon, Omnadren
4-ester blandning 3 Månader

Deca- Durabolin
NANDROLONE DECANOATE 18 månader

Byt gym om du är nervös?!
Citera
2007-11-26, 07:34
Medlem
Citat:
Jävla taskig attityd du har. Om någon ska dra åt helvete är det du!!
Citera
2007-11-26, 08:03
Medlem
Citat:
Vad fick dig o tro att han är bög? , omogna fjant.. du har säkert aldrig gymmat och funderar direkt på doping..

MVH
Citera
2007-11-26, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist
Ok.

Dåligt svar av mig.
Jag hade bråttom och skulle kanske skitit i att svara.

Doping är alltså olagligt i spanien var tanken att jag skulle skriva.

M.V.H

Bögjäveln i helvette

Alla har vi dåliga dagar, jag skrev så för att jag tyckte ditt svar var kass, men erkänner att mitt var 100% värre!! För det ber jag om ursäkt, hoppas det är chill.

Att det är olagligt vet jag.

Undrar hur mycket gymmen/snuten bryr sig, vad priserna ligger på lokalt.
Är det bäst att försöka fixa på plats eller ska man fixa som vanligt i sverige sen får nån polare skicka hit skiten eller ta med om nån hälsar på liksom.

Alla andra diskusioner som kurupplägg ut en allmän synvinkel eller ang. otrevlighetsgraden på mina och andras inlägg, skit i dom nu, nu snackar vi doping i barcelona!

Proteinpulver undrar jag föresten också över, det går att köpa på mitt gym har jag sett men iomed min fattigdom så undrar jag vart man billigast hittar proteinpulver i spanien. Är det postorder? Man kanske till och med kan beställa från gymgrossisten till barcelona?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in