Citat:
Ursprungligen postat av FurirRevaer
Det fallet är också beskrivet i Tobias Barkmans bok "Jakten på en mördare". Sträckläser den just nu, den är himla bra, rekommenderad läsning!
Jag har blivit tipsad om den förr men den verkar ju mest handla om Ulf Olsson och mordet på Helen tyvärr?

Ett mycket tragiskt fall fövisso!
Jag har nu läst och hört lite om Elin Krantz i Göteborg som verkar ha blivit krossad under eller av en sten i bästa "Jonas Björk style"... Vilket sjukt svin! Vad hände med honom?
Det jag
egentligen undrar över är ett annat fall som hände i Kristianstad och som jag nu kom att tänka på:
En mycket sjuk man mördar sin fru eller sambo och gömmer henne under några träd i skogen. Polisen genomskådar efter lång tid aset som snärjt in sig i lögner och tvingar honom ut till brottsplatsen.
Är det någon som känner igen detta?
Jag hörde för några dagar sedan att mannen numera såklart är släppt och att han är utflyttad till Stockholm där han ska ha startat en bilfirma.
På sistånde ska idioten naturligtvis ha gjort sig ovän med den "undre världen" och fått sin verkstad halvt bortsprängd och sig själv skadad.
Någon?