2007-11-24, 02:15
Medlem
mr.demons avatar
Här får ni en länk till alla Belquel´s bilder från sinna sex resor till maroco
Ni som har varit inne på worldsexguide borde veta vilken snubbe jag menar,han blev mordhotad och allt och många av arab tjejerna fick stora problem.

http://radiodetente.free.fr/agadir/

Har inte kollat igenom länken så jag vet inte om det är alla bilder,men detta är i alla fall riktiga prostituerade/sem-prostituerade.
Citera
2007-11-24, 03:10
Medlem
Celerons avatar
Intressanta bilder. Finns alltför få sexbilder på nätet av arabiska tjejer. Åka på sexresor till Marocko ?. Är ju inte direkt det första man tänker på när man hör om resor dit.
Citera
2007-11-24, 03:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Intressanta bilder. Finns alltför få sexbilder på nätet av arabiska tjejer. Åka på sexresor till Marocko ?. Är ju inte direkt det första man tänker på när man hör om resor dit.

Det är mer folk än vad du kan ana som åker dit enbart för sex.Speciellt för homosex,jag känner folk som har varit på sex semester där och dom säger att det är jävligt jobbigt för man kan aldrig synas med en marocanska om man inte är gift med henne.Och man får inte ta in tjejer på hotellen som dom flesta hyr lägenhet där.

En kompis till mej var där med sin sambo och dom stötte på fult i manliga sex turister som var där för att träffa arab killar .

Länken till bilderna jag påstade hittade jag nyss av en slump,folk brukar inte vilja dela med sej av hans bilder då det blev en sån stor historia av allt.Snubben ska vara nån belgisk jounarlist om jag inte har fel.

Kan ochså berätta att det finns faktiskt mycket arab porr,man ska bara veta vart man ska leta.Och det är oftast dålig kvalite.

Dom flesta bilderna om jag inte minns fel ska vara fotade i Agadir.Horforumet som snubben postade bilderna på har tagit bort alla hans poster,blev jävlig paff när jag hitta länken på första sökningen.Har själv inte sett bilderna på ett par år nu.
Citera
2007-11-24, 10:36
Medlem
Inga fler intressanta länkar av arabiska damer?
Mvh Milar
Citera
2007-11-25, 22:02
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är mer folk än vad du kan ana som åker dit enbart för sex..........

Tack för mycket intressant info. Hade ingen aning om detta. Ännu en gång får man reda på saker man inte visste någonting om genom fb.
Citera
2007-11-25, 23:47
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Tack för mycket intressant info. Hade ingen aning om detta. Ännu en gång får man reda på saker man inte visste någonting om genom fb.

Man kan lära sej ganska mycket nödvändigt på FB och en jävla massa skit
Citera
2007-11-27, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Här får ni en länk till alla Belquel´s bilder från sinna sex resor till maroco
Ni som har varit inne på worldsexguide borde veta vilken snubbe jag menar,han blev mordhotad och allt och många av arab tjejerna fick stora problem.

http://radiodetente.free.fr/agadir/

Har inte kollat igenom länken så jag vet inte om det är alla bilder,men detta är i alla fall riktiga prostituerade/sem-prostituerade.

Rackarns tur jag inte föddes som arabar i något arabland, fulare brudar får man ju leta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in