Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Intressanta bilder. Finns alltför få sexbilder på nätet av arabiska tjejer. Åka på sexresor till Marocko ?. Är ju inte direkt det första man tänker på när man hör om resor dit.
Det är mer folk än vad du kan ana som åker dit enbart för sex.Speciellt för homosex,jag känner folk som har varit på sex semester där och dom säger att det är jävligt jobbigt för man kan aldrig synas med en marocanska om man inte är gift med henne.Och man får inte ta in tjejer på hotellen som dom flesta hyr lägenhet där.
En kompis till mej var där med sin sambo och dom stötte på fult i manliga sex turister som var där för att träffa arab killar

.
Länken till bilderna jag påstade hittade jag nyss av en slump,folk brukar inte vilja dela med sej av hans bilder då det blev en sån stor historia av allt.Snubben ska vara nån belgisk jounarlist om jag inte har fel.
Kan ochså berätta att det finns faktiskt mycket arab porr,man ska bara veta vart man ska leta.Och det är oftast dålig kvalite.
Dom flesta bilderna om jag inte minns fel ska vara fotade i Agadir.Horforumet som snubben postade bilderna på har tagit bort alla hans poster,blev jävlig paff när jag hitta länken på första sökningen.Har själv inte sett bilderna på ett par år nu.