Bra lottning, jag ger den en "8" på en skala 1-10. Portugal är förstås bättre än oss, men jag tror de kommer att vantrivas på Råsunda, och ge oss 3 poäng där, samtidigt som de sopar banan med oss nere i Lissabon. Sedan blir det oavgjort i Köpenhamn och vinst hemma mot danskarna, och sen tar vi i stort sett alla poäng vi ska mot blåbären. Ungern är på svår dekis, men kan möjligen bli en svettig bortamatch. Danmark kommer att tappa någon mer poäng än oss mot de sämre lagen, och totalt sett ser jag ett resultat med Portugal som slutsegrare, knappt men klart före Sverige, som i sin tur är knappt men klart före Danmark. Tror inte vi behöver våndas så mycket, utan den riktiga pärsen kommer i play-offen efter seriespelet... där kan lottningen bli helt avgörande.
Av grupperna var det bara 1 som definitivt såg enklare ut än vår. Mycket trevligt. Andra länder får det mindre skoj
EDIT: läste en del tidigare inlägg -- Portugal är både bättre än Spanien och bättre än Sverige. Såg ni inte VM 2006, knäppgökar?
- F.G