2007-11-25, 16:57
Moderator
Gromguttens avatar
Intressant. och bra, att de låter några sydamerikanska lag kvala med karibierna. Nog inte så roligt før Surinam att spela mot Brasilien, eller det vore det kanske, men inte før att uppleva en spännande match. Inte noterat tidigare.

Kanada tror jag är på g.
Citera
2007-11-25, 16:58
Bannlyst
Drömgrupp
Tjeckien
Sverige (Klasskillnad)
Finland
Moldavien
Kazakstan
San Marino

Mardrömmsgruppen
Spanien (Klasskillnad)
Sverige
Serbien
Bosnien-Herzegovina
Albanien
Montenegro

Balkanländerna har överdrivet starkt stöd när de spelar hemmaplan, bortaplan så kan de spela ok eller bedrövligt ...
Citera
2007-11-25, 16:58
Bannlyst
Det är alltså 2 grupper i NA kvalet men det ska spelas kval först?
Citera
2007-11-25, 17:00
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
För den som följer länkarna jag postade så byter de från NRK2 till NRK1 under en halvtimma.

För att följa nu/NRK1: mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid03_l
Citera
2007-11-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
För den som vill följa via internet. Behöver inte ladda ner några program, bara du har WMP.

NRK som laddar lite extra, det är ju inte alla länder som går till slutspelen *host*

199 Kbps: mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_l
600 Kbps: mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_m
1000 Kbps: mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_h
Nu bytte dom kanal.. har du ny url?

Edit, bra timing ..
Citera
2007-11-25, 17:01
Bannlyst
http://www.fifa.com/live/competitions/worldcup/preliminarydraw/drawcast.html

funkar utmärkt
Citera
2007-11-25, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pringl3z
Drömgrupp
Tjeckien
Sverige
Finland
Moldavien
Kazakstan
San Marino

Mardrömmsgruppen
Spanien
Sverige
Serbien
Bosnien-Herzegovina
Albanien
Montenegro

Balkanländerna har överdrivet starkt stöd när de spelar hemmaplan, bortaplan så kan de spela ok eller bedrövligt ...

När du redan gjort mardrömsgruppen sådär så tror jag att Kroatien skulle vara mycket farligare än Spanien.
Spanien är inget lag som kommer dominera. Iofs. så mötte Sverige de nu i kvalet och 3 poäng av 6 är ganska mycket mot ett lag från den bästa gruppen.

Att ha Kroatien, Serbien, Bosnien, Albanien och Montenegro i en och samma grupp hade varit ett helvete för Sverige tror jag.
Citera
2007-11-25, 17:06
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pringl3z
Drömgrupp
Tjeckien
Sverige (Klasskillnad)
Finland
Moldavien
Kazakstan
San Marino

Mardrömmsgruppen
Spanien (Klasskillnad)
Sverige
Serbien
Bosnien-Herzegovina
Albanien
Montenegro

Känns som att Serbien är lite på dekis och finnarna är på gång. Bara vi håller oss från Krabatien så är jag nøjd.
Citera
2007-11-25, 17:07
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det är alltså 2 grupper i NA kvalet men det ska spelas kval först?

Førkval, kval, serie1, serie2 och slutspel. Det kommer att ta tid.
Citera
2007-11-25, 17:08
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toninho
När du redan gjort mardrömsgruppen sådär så tror jag att Kroatien skulle vara mycket farligare än Spanien.
Spanien är inget lag som kommer dominera. Iofs. så mötte Sverige de nu i kvalet och 3 poäng av 6 är ganska mycket mot ett lag från den bästa gruppen.

Att ha Kroatien, Serbien, Bosnien, Albanien och Montenegro i en och samma grupp hade varit ett helvete för Sverige tror jag.

Nej det hade det inte varit, drömgrupp. Spanien är bra mycket farligare än Kroatien...
Citera
2007-11-25, 17:11
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toninho

haha men lugn! vem på fb kan ha missat att du håller Kroatien som fotbollsgudarna av denna planet? låt pojken hålla spanien före kroatien, så kan du hålla kroatien före brasilien utan att någon försöker ändra hur du tänker

Gromgutten
Måste erkänna att jag trodde faktiskt det var EM dom första sekundrarna när jag slog över till fyran, men efter att dom börjat snacka om australien så började mina misstankar röra sig mot VM istället ^^
Citera
2007-11-25, 17:13
Bannlyst
För Sveriges del är Kroatien farligare. Utan tvekan. Men jag hoppas vi möts så att ni får lite vett i er igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in