Jag är övertygad, helt övertygad. Om att någon krabat där ute sitter inne på något riktigt jävla stort och revolutionerande. Men ingen tror på h*n.
Själv tror jag att hela jorden, är en testplanet för hur liv kan utvecklas. Så, d.v.s att utomjordingar har utvecklat alla evolution här på jorden, alla religioner för att se hur vi människor reagerar, handligar etc. Dom skickar iväg meteoriter för att se hur vi människor tar till våran kunskap för att lösa problematik. Sen är det folk maskerade, dom bär människodräkter typ. Finns överallt i vårat samhälle, kan vara killen på macken eller nere på bowlinghallen. Vilken som helst.
Well, om det var bevisat att det gick till på detta, skulle hela darwins teori brista, all jordens historia och religion skulle lösas samman. För i själva verket är vi bara brickor i ett stort spel/test åt utomjordingar. Därför kommer det ibland UFO's och sådant, för att checka till planeten.
Men men. Detta är vad jag tror, det är jag helt övertygad om. Har varit det i 7½ år nu.