Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-23, 00:33
Medlem
Nicanors avatar
Finns granit som lössnus?

Vad kostar det?
Citera
2007-11-23, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Finns granit som lössnus?

Vad kostar det?

Ja granit finns som lös och lösen brukar ligga runt 25-30 :-
Citera
2007-11-23, 00:37
Medlem
ArturoBandinis avatar
Är det bara jag som tycker att Kronan har en viss smak av viol?
Citera
2007-11-23, 01:33
Bannlyst
brukade snusa general innan det blev svindyrt.
Nu tar jag helst en kronan för 20 spänn.

Jag kan hålla med om att den smakar lite koda som någon sa. Men det är helt klart den godaste potions snusen som är relativt billig.
Citera
2007-11-23, 14:38
Medlem
Maldorors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Är det bara jag som tycker att Kronan har en viss smak av viol?

Själv tycker jag den smakar dill/gräslök (portion) men många anser att den smakar just viol. Kanske smaklökarna spökar för oss? SM går ju inte så ofta ut med vilka smaksättningar de använder, endast aromen i vissa fall.
Citera
2007-11-23, 14:51
Medlem
jingizus avatar
jag har länge varit stor motståndare till budgetsnus, provade nyligen granit lös och har idag helt gått över ifrån general lös, klockrent budgetalternativ!

har aldrig provat knox, skall köpa en dos lös för att göra en jämförelse, återkommer med resultat =)
Citera
2007-11-23, 14:55
Medlem
Maldorors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jingizu
jag har länge varit stor motståndare till budgetsnus, provade nyligen granit lös och har idag helt gått över ifrån general lös, klockrent budgetalternativ!

har aldrig provat knox, skall köpa en dos lös för att göra en jämförelse, återkommer med resultat =)

En god idé, ska göra samma sak själv. Granit lös har inte imponerat hittills (första prisen), känner varken sälta eller tobaksmak, hoppas den börjar rinna snart Utvärderar man denna tråd står Knox som klar vinnare, så det ska bli intressant att testa... Synd att så få butiker häruppe har det. får testa mer seriösa tobakshandlare.
Citera
2007-11-23, 16:00
Medlem
Ozmeisters avatar
Måste slå ett slag för Granit, helt klart det bästa budget-snuset.
Citera
2007-11-23, 23:17
Medlem
GaletAnonyms avatar
Testas bör:
Level lös
Granit portion
Kronan lös
Knox portion

Undvikas bör:
Granit lös
Kronan portion
Offroad (Akta dig noga för det)

Det är iaf vad jag tycker!

Lite konstigt att granit portion kan smaka som alla annan portion medans löset smakar vidrigt, det borde väll vara samma snus?
Citera
2007-11-23, 23:45
Medlem
Jag kramade precis en Kronan och herrejävlar vad äckligt.
Ända anledningen till att jag köpte den var för att jag har ont om stålar sedan Maidenbiljett-köpet, och jag ångrar det så hårt.
Det gick 2 dagar sedan fick jag gå och köpa Prima Fint igen.
Som dock nyss tog slut och här sitter jag igen :/

Visst är det bra som skräckexempel, det smakar och doftar som man tyckte att allt snus gjorde när man var 8 och är en bra anledning att sluta.
För här snackar vi äckligt. Riktigt äckligt.

Undvik.

Undvik.

Jag kan inte beskriva med ord hur äckligt det är. Det enda positiva är nog nickotinmängden som man inte skall klaga på...
Citera
2007-11-23, 23:56
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensej
Jag kramade precis en Kronan och herrejävlar vad äckligt.
Ända anledningen till att jag köpte den var för att jag har ont om stålar sedan Maidenbiljett-köpet, och jag ångrar det så hårt.
Det gick 2 dagar sedan fick jag gå och köpa Prima Fint igen.
Som dock nyss tog slut och här sitter jag igen :/

Visst är det bra som skräckexempel, det smakar och doftar som man tyckte att allt snus gjorde när man var 8 och är en bra anledning att sluta.
För här snackar vi äckligt. Riktigt äckligt.

Undvik.

Undvik.

Jag kan inte beskriva med ord hur äckligt det är. Det enda positiva är nog nickotinmängden som man inte skall klaga på...

Jag tycker Kronan är helt ok, men smaken är ju som baken....
Citera
2007-11-24, 03:37
Medlem
jingizus avatar
Var ner till min mest "sorterade" tobaksaffär/turkkiosk förut, han hade endast LD(kan ha varit level kanske, gör LD snus?) lös och granit,

granit är jag helnöjd med, om jag hittar knox och finner den bättre är ivf granit lös ett strongt andrahandsval, en av fördelarna med den är att jag snusar mindre än med Generalen, vet inte riktigt varför, men en pris räcker längre så att säga (eller så kanske jag inte tänker på det). =)

nåväl, vill ändå slå ett slag för en annan sorts snus, självklart kunde jag inte lämna tobakshandlaren utan inköp(så löjligt svenskt, han hade inte det jag ville ha, men jag var ju i kassan, så nått borde jag ju köpa ).

Skruf, kostar skjortan men skruf tranbär portion är fan PERFEKT under läppen när man sänker en kall bärs och vill vara "fräsch inför krogen" damerna gillar inte bak, så då åker påsen in. lättare att dölja och oftast sitter den bättre på fyllan med tanke på all öl som man hinkar =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in