Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-11-22, 17:15
Medlem
Maldorors avatar
Vilket lågprissnus är mest smakrikt? LD vet jag har en ganska påfallande och angenäm smak - dock inte hela dosan. Annars är jag inte särskilt väl bevandrad inom lågprissegmentet. Granit, Level, Knox, Phantom, Gustavus, Kronan, vilken är starkast och håller längst? Granit har jag provat som portion men blev inte särskilt imponerad. Kronan är rätt god som portion, men jag efterlyser ett starkare snus (kanske den lösa varianten är starkare)? Vore bra att veta.
Citera
2007-11-22, 17:17
Medlem
Svampfests avatar
Jag gillar Knox som fan, bra styrka och god tobakssmak. Tobaksaffären hos mig hade nu under sommaren en kampanj där en stock kostade 125kr vilket får ses som riktigt bra, nu kostar den 169 så inte så farligt heller.
Citera
2007-11-22, 17:19
Medlem
Maldorors avatar
Nej fan, 169/stocken får anses billigt. Det blir en dosa Knox imorn! Har bara hört bra saker om den. Tror dock jag inväntar fler svar om just Knox, men den är onekligen ett hett alternativ. Är både lös och portion stark, vilken rekommenderar du?
Citera
2007-11-22, 17:20
Medlem
Granit! Jag hävdar bestämt att granit är det enda budget snuset som smakar snus! Den har även ett mycket rimligt pris iaf där jag befinner mig, 140 kr för en stock.
Citera
2007-11-22, 17:27
Medlem
Granit är så jävla vidrigt rent ut sagt, fattar inte folk som snusar detta frivilligt.

Det är som allt, vill du ha fina grejer får du betala för det, budget funkar tyvärr aldrig i några lägen.
Citera
2007-11-22, 17:30
Medlem
Maldorors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Granit är så jävla vidrigt rent ut sagt, fattar inte folk som snusar detta frivilligt.

Det är som allt, vill du ha fina grejer får du betala för det, budget funkar tyvärr aldrig i några lägen.

Befarar att du har rätt, men tänkte ändå gå igenom vissa alternativ att varva med favoriterna, som tyvärr är betydligt dyrare.
Citera
2007-11-22, 17:32
Medlem
Svampfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff

Just Knox tycker jag då inte alls smakar eller upplevs som budgetsnus, speciellt om man jämför med andra sorter såsom Kronan eller Granit.
Citera
2007-11-22, 17:33
Medlem
Har endast smakat Knox miniportion, och den smakar helt förjävligt. Granit däremot var god.
Citera
2007-11-22, 17:46
Medlem
Ranknfiles avatar
knox lös är förbannat god och på minner lite om generalen
Citera
2007-11-22, 18:29
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
knox lös är förbannat god och på minner lite om generalen

Bra smaklökar du har, hahaha.

Kronan är "mest duglig", men jaja.
Citera
2007-11-22, 19:10
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Bra smaklökar du har, hahaha.

Kronan är "mest duglig", men jaja.

kronan smakar kattpiss och jag snusar hällre grus
Citera
2007-11-22, 20:55
Medlem
Kronan, iallafall lös, är den vidrigaste skiten du kan tänka dig.
LD lös är faktiskt rätt smarrig när man vant sig vid den mycket starka smaken.
Granit lös har jag aldrig provat, men portionerna är smarriga som fan
Knox portion är otroligt smarriga, lite mildare i smaken än Granit. En liten ton av äpple, vilket gör den till den varianten jag varmast vill rekommendera inom budgetsegmentet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in