2007-11-22, 15:55
Bannlyst
r det ngon som vet om det gr att f tag p X-men frn 80-talet? Likas Fantastiska fyran? Det var d det var som bst.
Citera
2007-11-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
r det ngon som vet om det gr att f tag p X-men frn 80-talet? Likas Fantastiska fyran? Det var d det var som bst.
r det de svenska utgvorna du sker?
Isfall kan du prva hr: http://www.seriesam.com/comic.html
Tradera r ett annat alternativ. Ibland dyker det upp Marvel-tidningar frn 80-talet dr.
Wombat
Citera
2007-11-23, 08:18
Moderator
Popesizes avatar
Sjlv rekommenderar jag ven att hlla lite koll p antikvariat. Ibland kan man ha tur!
Citera
2007-11-25, 14:33
Medlem
WildCrawlers avatar
r det amerikanska du letar efter s sger jag Tradera, har allt hittat ett bra par tidningar dr ^^
Citera
2007-11-27, 19:52
Medlem
Allt gr givetvis att f tag p, men den svenska utgivningen r vldigt snurrig.

Man kan kpa New X-men som Essentials bcker, svart-vita iofs men 500 sidor tjocka.
FF har inte kommit in p 80-tal med snna men tex. Byrnes FF visionaries tcker iaf hans FF serier frn 80-talet.

Att lsa den hr typen av serier p svenska r som att se 10% eller nt, inget blir avslutat, hundratals tidningar blir missade osv.

nnu vrre r det idag nr inte en enda DC tidning finns p svenska sen skert 7 r.
Citera
2007-11-27, 20:25
Bannlyst
De svenska utgvorna av Marvel p 80-talet hade den lilla egenheten att de publicerades i vild oordning och en eller flera sidor saknades p.gr.a dlig redigering, utgivaren brydde sig helt enkelt inte om att slja en bra produkt! Formatet var 48 sidor, originaltidningen var p 17 sidor, tre originaltidningar slogs ihop till en svensk, tre sidor skulle bort.
Fr den som r intresserad kan jag sga att nmnda tidningar finns att ladda ner p ntet som eBooks, men eftersom det r robbe74 som frgar s skriver jag inte ut var, de som vill veta kan PM:a mig!
Citera
2007-12-07, 10:59
Bannlyst
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Wombat1000
r det de svenska utgvorna du sker?
Isfall kan du prva hr: http://www.seriesam.com/comic.html
Tradera r ett annat alternativ. Ibland dyker det upp Marvel-tidningar frn 80-talet dr.
Wombat
Tack s mycket
Citera
2007-12-07, 17:19
Medlem
Lucheros avatar
Det finns ju officiella sidor fr serietidningar men annars skulle jag sga att tradera kan funka.
Citera
2009-06-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WildCrawler
r det amerikanska du letar efter s sger jag Tradera, har allt hittat ett bra par tidningar dr ^^

Vad anser ni andra om butiker i sverige d. r riktigt ointresserad av att beska stockholm igen (om jag inte mste), skulle jag s brukar man att kika frbi den dr fantasybokhandeln i gamla stan explvis. Ngra vriga tips norrut sderut?
Citera
2009-06-22, 00:51
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defynans
Vad anser ni andra om butiker i sverige d. r riktigt ointresserad av att beska stockholm igen (om jag inte mste), skulle jag s brukar man att kika frbi den dr fantasybokhandeln i gamla stan explvis. Ngra vriga tips norrut sderut?
Ta dig en titt p denna sida, om du kanske hittar ngot i nrheten av dr du bor
http://www.serieforum.se/topic.asp?T...hTerms=butiker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in