2007-11-22, 11:32
Medlem
NiCTiMs avatar
Ja, som ni ser på rubriken så kan jag inte köra i DX10, spelet hänger sig så fort EA loggan kommer fram.
Funkar fint i DX9....har vista ultimate och alla de senaste drivisarna, har även testat att installera om spelet men det hjälper inte någon som vet vad det kan vara som spökar?
Citera
2007-11-22, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av NiCTiM
Ja, som ni ser på rubriken så kan jag inte köra i DX10, spelet hänger sig så fort EA loggan kommer fram.
Funkar fint i DX9....har vista ultimate och alla de senaste drivisarna, har även testat att installera om spelet men det hjälper inte någon som vet vad det kan vara som spökar?

din dator klarar väl inte ens very high? kör bara dx9 då .
Citera
2007-11-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
din dator klarar väl inte ens very high? kör bara dx9 då .

En fråga, hur får jag igång crysis i dx9 på vista? Såg nåt om att det ska gå att välja i startmenyn, det roliga är att jag inte har nån startmeny till det...
Citera
2007-11-22, 12:37
Medlem
Till trådskaparen...
Har du 32 eller 64bitars?
Mitt låste sig precis vid EA-loggan med när jag försökte starta med filen som ligger i Bin64, men om du startar med den i mappen Bin32 så körs det endå i 64bitars och med Dx10 sålänge man har Vista64 med Dx10kort.

Citat:
Ursprungligen postat av Fraggen
En fråga, hur får jag igång crysis i dx9 på vista? Såg nåt om att det ska gå att välja i startmenyn, det roliga är att jag inte har nån startmeny till det...

Startmenyn->Alla program->Spel->Spelutforskaren

Därunder finns Crysis, högerklicka och välj Play DX9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in