2017-08-15, 20:45
Medlem
Nu kommer ett mycket bra tips

Ni som har aktierna i KF - ISK - UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2017-08-19, 12:48
Medlem
Inte långt kvar nu
Citera
2017-08-23, 16:44
Medlem
Hoppas så många aktieägare som möjligt har följt dina råd tennisw. Ryktet om en förestående konkurs börjar nu höras från allt fler håll.
Vet du något om Bergstrand flyttat Obducats nyckelpatent över till ENI:s ägo? Jag tror att det ligger i farans riktning, och frågan är om det inte varit "Bergys" plan ända från början. Att låta lättlurade aktieägare stå för utvecklingskostnaderna för att sedan köra bolaget i konken medan de viktiga patenten flyttas till nytt Bergstrandstyrt bolag. Likaså påstås Obducat haft intäkter som aldrig redovisats utan istället förts över till ENI.
Det är lite i korthet av de rykten jag hört, dock långt ifrån bekräftade så jag vet inte vad man ska tro. Men det känns alltmer som om Bergstrand och Lundström kan jämföras med den bedrägliga byggföretagaren som kläddes av i TV4:s Fuskbyggarna igår kväll. Han blåste precis alla, från kunder till underleverantörer.
Citera
2017-08-23, 17:04
Medlem
Du och alla andra kommer bli förvånade och när ni slutat vara det kommer ni bli
Bergyboy är en bedragare och KK-professor som både har fina kontakter som han fått för att han haft fula kontakter och lurat många på vägen på mycket stora belopp.
Kreti och pleti står snart med lång näsa.
Citera
2017-08-23, 17:13
Medlem
Ryktet har gått ett tag och en del kommer nog lägga benen på ryggen kanske köpa lite tjära och fjädrar.
Citera
2017-08-23, 17:23
Medlem
Emissionen ryktas vara på 1.10 nu vet ni det och det hånfulla är att de inte har annat val än att ge det med företrädesrätt för helt hjärntvättade ägare.
Har ni inte sålt KF - ISK så har ni ingen rätt till förlustavdrag men det har ni säkert ändå inte ni som sitter hela dagen utan jobb och bara hoppas på Bergyboy & CO.
Citera
2017-08-23, 17:25
Medlem
Ingen fara för min del Tennisw, jag äger sedan i våras inga aktier i Obducat längre och pengarna (några tiotusentals kronor) jag förlorat/lurats på är glömda (nästan). Däremot följer jag hela tiden bolaget enbart av den anledningen att jag vill veta när man går in i väggen och hur bluffupplägget sett ut (om man nu får reda på det).
Jag skulle gärna vilja veta hur tongångarna går inom föreningen just nu. Med dagens kraftiga kursnedgång under större volym antar jag att Aulis fullkomligt bombar forumet med inlägg som inte har ett skit med O att göra.
Men alltid lurar det någon, framför allt i det naiva och manipulerade sällskapet.
Citera
2017-08-24, 16:33
Medlem
Bra beslut och de andra som läser men inte vågar skriva om ni tror det är illa nu vänta till imorgon då kommer det bli värre.
Citera
2017-08-25, 10:46
Medlem
1.5 idag är bra betalt ta det för det kommer bli mycket sämre betalt.
Citera
2017-08-25, 10:52
Medlem
På 1 kr kommer många torskar in och tror att de gjort årets klipp. Blir 100% förlust det är KK som väntar och det handlar inte endast om ekonomi det handlar också om bedrägeri. Bergyboy får sluta flanera i de fina sällskapen snart.
Citera
2017-08-25, 17:13
Medlem
Ni kanske börjar lyssna på vad jag sagt när EMI på 1.10 kommer i trycksvärtan. Ett ras på 60% i aktien då kanske ni läser men för sent.
Citera
2017-08-26, 08:10
Medlem
Har korr på Bergboy och har korr på GFG och Oppe så jag vet allt om hur många de har kvar för dump och vilka fulingar som spelat charaderna mot kreti och pleti men vassego att kasta 50% till svinen för en EMI 2/1 1.1 och en total på 70 millar aktier. Mörk kraft kommer ta ner aktien till 0 Bergyboy har väckt ondskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in