2017-08-28, 18:35
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humpbumpa
Så om Obducat inte är orsaken till dina förluster. varför lägga ner tid och energi på att skriva ner bolaget?
Så säg mig varför man skulle investera i detta skitbolag när börsen har hundratals andra bolag med betydligt högre potential?
Citera
2017-08-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Så säg mig varför man skulle investera i detta skitbolag när börsen har hundratals andra bolag med betydligt högre potential?

Här hittar du förklaringar:

https://apacinnosummit.hkstp.org/media/1469/general_presentation_20170731.pdf
Citera
2017-08-28, 19:00
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Här hittar du förklaringar:

https://apacinnosummit.hkstp.org/media/1469/general_presentation_20170731.pdf
Förklaringar? I en skrytfolder märkt "confidential"? Var är vinsterna? Var är utdelningarna? Alla dessa kunder och nada vinst. Hur kan man tro på vinst i framtiden?
Citera
2017-08-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Förklaringar? I en skrytfolder märkt "confidential"? Var är vinsterna? Var är utdelningarna? Alla dessa kunder och nada vinst. Hur kan man tro på vinst i framtiden?

Man har varit före sin tid. Så fort en större order kommer så drar vi iväg. JV-avtalet måste vara nära
nu.
Citera
2017-08-29, 17:10
Medlem
Snart kommer det stora raset.
Citera
2017-08-29, 22:29
Medlem
Enligt Obducat så ska pengarna räcka för resten av året. Så då förutsätter jag att det kommer ordrar inom kort. Har du nån information som antyder att det inte kommer att inträffa? Skulle
inte tro det i och med att du inte sitter med vid förhandlingsbordet. Din domän är flashback.
Citera
2017-08-30, 08:05
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Enligt Obducat så ska pengarna räcka för resten av året. Så då förutsätter jag att det kommer ordrar inom kort. Har du nån information som antyder att det inte kommer att inträffa? Skulle
inte tro det i och med att du inte sitter med vid förhandlingsbordet. Din domän är flashback.
Har du information som antyder att det kommer att inträffa? Vad är annorlunda nu?
Citera
2017-08-30, 09:07
Medlem
Durgas avatar
Solar-semi, owned by Obducat, is producing MEMS components. Obducat technology is also utilized by some of the larger MEMS components makers, including Infinion. You can see Obducat products featured in Infinion’s spotless production plant Video link: https://youtu.be/clpEw69-7jk

TICK TACK TICK TACK !
Citera
2017-08-30, 11:26
Medlem
Man kan få information om man vet hur man gör fast det är stängda dörrar
Det kommer en EMI nu på 1.1 pengarna räcker inte hela året vem har lurat i dig det är det Bergyboy
Senast redigerad av tenniswilson 2017-08-30 kl. 11:34.
Citera
2017-08-30, 11:34
Medlem
Inte min förlust om ni förlorar mer pengar har varnat tidigare att ni ska ut ur ISK/KF då får ni göra avdrag för förlusten. 1.1 är inte slutet Bergyboy försöker ta sig ut han kommer klä i randigt.
Citera
2017-08-30, 16:57
Medlem
Är ni nyfikna på vem HSB-killen är
ni kommer vara sist ut
Citera
2017-08-30, 18:41
Medlem
Durgas avatar
Stackars lille Lange !
Hälsa Gunilla !
Hur har du (ni) spenderat senaste 15 åren, är hon nöjd ?

Tick tack tick tack !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in