Citat:
Ursprungligen postat av
RufusTFirefly
Ja du...vi får väl se. Det har gått en vecka sedan ditt inlägg och hittills är det du som framstår som klappmongot.
Vad vi definitivt INTE kommer att få se är någon "teknikrevolution" där Obducat är inblandat. Det var bara ännu en i raden av lögner som de infantila i föreningen genast köper som en sanning...apropå klappmongon då :-)
Nej du Kunta...Obducat har inget att leverera förutom lögner och jag ser i min spåkula att kursen vid årsskiftet är under 1 krona. Snyggt investerat Sherlock! Men går man på Henrys och Aulis alla blåsningar förtjänar man att förlora sina besparingar.
Nu har jag ett gav på under 1 kr och sitter på ca 5000 aktier i obducat, men skulle aldrig köpt fler.
Det är som du säger, ledningen är urusel och historian dunkel. Men att gå så långt som att kalla ledningen för aktiva lögnare och bedragare tycker jag är att ta i.
Skönmålande optimister eller telefonförsäljarfolk generellt skulle jag säga.
De orders som kom in i somras är dock riktiga och fler kan trilla in inom kort vilket kommer återspeglas i kursen.
Oavsett vad du säger finns det potential i aktien men man bör bara äga en chanspost.