2020-07-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nack
Han menar nog pref-aktien som gått upp mycket. Men skit i det. Jag vill veta vad som driver dej rufus. Detta handlar ju inte om att varna andra. Finns massor av bolag att varna för. Det här är ju nån typ av hat eller besatthet. Som att stalka ett bolag typ. Vad har hänt? Vad har drivit dej till detta?

Han hade tidigare nicket Bättre framtid.Han har hatat i 15 år. Han skrev smörja/lögner 24/7 på Vcw tidigare. Han kommer att dö utfattig.
Citera
2020-07-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentaa57
Han hade tidigare nicket Bättre framtid.Han har hatat i 15 år. Han skrev smörja/lögner 24/7 på Vcw tidigare. Han kommer att dö utfattig.

020/07/01

Startade inhemsk försäljning av nanoimprint litografiutrustning tillverkad av Obducat Technologies AB

:mrgreen: Altec Co., Ltd. (huvudkontor: Chuo-ku, Tokyo, representantdirektör: Norihiro Zhangno, första avdelningen på Tokyo Stock Exchange: Securities Number 9972, nedan kallad Altec) är en distributör i Japan av Obducat Technologies AB, en leverantör av nanoimprint-litografi. Sedan dess har vi påbörjat inhemsk försäljning och eftermarknadstjänster för företagets nanoimprint-litografiutrustning, förbrukningsvaror och OEM-tjänster från 1 juli 2020.

https://translate.google.se/translate?h ... ch&pto=aue

https://www.altech.co.jp/
Citera
2020-07-07, 23:42
Medlem
Citat:
020/07/01

Startade inhemsk försäljning av nanoimprint litografiutrustning tillverkad av Obducat Technologies AB

:mrgreen: Altec Co., Ltd. (huvudkontor: Chuo-ku, Tokyo, representantdirektör: Norihiro Zhangno, första avdelningen på Tokyo Stock Exchange: Securities Number 9972, nedan kallad Altec) är en distributör i Japan av Obducat Technologies AB, en leverantör av nanoimprint-litografi. Sedan dess har vi påbörjat inhemsk försäljning och eftermarknadstjänster för företagets nanoimprint-litografiutrustning, förbrukningsvaror och OEM-tjänster från 1 juli 2020.

https://translate.google.se/translate?h ... ch&pto=aue

https://www.altech.co.jp/

We would like to thank the following companies for supporting the meeting:

Direct Machining Control

Obducat vid 4.17

https://www.youtube.com/watch?v=exZY2je ... e=youtu.be
Citera
2020-07-13, 10:03
Medlem
Citat:
We would like to thank the following companies for supporting the meeting:

Direct Machining Control

Obducat vid 4.17

https://www.youtube.com/watch?v=exZY2je ... e=youtu.be

lugn och fin nu inför kineserna nya sanktioner mot usa så pata har en fin ursäkt varför de måste använda bemyndigandet för att ta in mer kosing
ni ser inregistreringen
Citera
2020-07-15, 10:42
Medlem
Kentakinte ditt gamla ålahue! Hur många miljoner har du förlorat på Obducat? Hur många banklån har du tagit och köpt O-aktier för och sedan fått se kursen rasa??? De med hjärna och förstånd tradar givetvis i aktien och tjäna pengar den vägen, precis som jag gjort de senaste veckorna då jag köpte på 88 och sålde på 1.40 (och under den tiden baissar man såklart inte :-) ). Men nu ska aktien ned runt kronan och kanske lägre igen. Du vet att jag kommer att få rätt, men fortsätt gärna att hålla masken :-) :-)
Citera
2020-07-15, 18:46
Medlem
Nick Nacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RufusTFirefly
Kentakinte ditt gamla ålahue! Hur många miljoner har du förlorat på Obducat? Hur många banklån har du tagit och köpt O-aktier för och sedan fått se kursen rasa??? De med hjärna och förstånd tradar givetvis i aktien och tjäna pengar den vägen, precis som jag gjort de senaste veckorna då jag köpte på 88 och sålde på 1.40 (och under den tiden baissar man såklart inte :-) ). Men nu ska aktien ned runt kronan och kanske lägre igen. Du vet att jag kommer att få rätt, men fortsätt gärna att hålla masken :-) :-)
Eh? Varför köper du aktier i ett bolag som är en bluff? Aktien var ju på väg ner mot 25 öre sa du ju.
Citera
2020-07-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nack
Eh? Varför köper du aktier i ett bolag som är en bluff? Aktien var ju på väg ner mot 25 öre sa du ju.

Rufus är så full av skit att en bajamaja blir avundsjuk! Inte påläst, dum i hela huvudet och ljuger så Bagdad Bob skulle blivit avundsjuk.
Citera
2020-07-30, 11:12
Medlem
Obducat är företagens svar på Hammarby, d v s mycket snack och ingen verkstad alls. Aulis/Henry jobbar för högtryck nu förstår jag. Desinformation är viktigt för att trycka upp kursen i ett bolag helt utan verksamhet. :-) kentakinte är snart uppe i en miljon i förlorade pengar och Aulis/Henry skrattar hela vägen till banken i sin nyinköpta lyx-BMW.
PS. Den där "revolutionerande tekniken" kommer ni aldrig att höra talas om mer. Det är bara en kladdig flugfångare som lättrogna aktieägare sätter sig på för att sedan fastna om ni förstår liknelsen :-)
Citera
2020-09-09, 15:49
Medlem
Citat:
Obducat är företagens svar på Hammarby, d v s mycket snack och ingen verkstad alls. Aulis/Henry jobbar för högtryck nu förstår jag. Desinformation är viktigt för att trycka upp kursen i ett bolag helt utan verksamhet. :-) kentakinte är snart uppe i en miljon i förlorade pengar och Aulis/Henry skrattar hela vägen till banken i sin nyinköpta lyx-BMW.
PS. Den där "revolutionerande tekniken" kommer ni aldrig att höra talas om mer. Det är bara en kladdig flugfångare som lättrogna aktieägare sätter sig på för att sedan fastna om ni förstår liknelsen :-)

Inom några dgr får du se vilken torsk dur ditt klappmongo.
Citera
2020-09-16, 11:15
Medlem
Citat:
Inom några dgr får du se vilken torsk dur ditt klappmongo.

Ja du...vi får väl se. Det har gått en vecka sedan ditt inlägg och hittills är det du som framstår som klappmongot.
Vad vi definitivt INTE kommer att få se är någon "teknikrevolution" där Obducat är inblandat. Det var bara ännu en i raden av lögner som de infantila i föreningen genast köper som en sanning...apropå klappmongon då :-)
Nej du Kunta...Obducat har inget att leverera förutom lögner och jag ser i min spåkula att kursen vid årsskiftet är under 1 krona. Snyggt investerat Sherlock! Men går man på Henrys och Aulis alla blåsningar förtjänar man att förlora sina besparingar.
Citera
2020-09-18, 06:30
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ja du...vi får väl se. Det har gått en vecka sedan ditt inlägg och hittills är det du som framstår som klappmongot.
Vad vi definitivt INTE kommer att få se är någon "teknikrevolution" där Obducat är inblandat. Det var bara ännu en i raden av lögner som de infantila i föreningen genast köper som en sanning...apropå klappmongon då :-)
Nej du Kunta...Obducat har inget att leverera förutom lögner och jag ser i min spåkula att kursen vid årsskiftet är under 1 krona. Snyggt investerat Sherlock! Men går man på Henrys och Aulis alla blåsningar förtjänar man att förlora sina besparingar.

Nu har jag ett gav på under 1 kr och sitter på ca 5000 aktier i obducat, men skulle aldrig köpt fler.

Det är som du säger, ledningen är urusel och historian dunkel. Men att gå så långt som att kalla ledningen för aktiva lögnare och bedragare tycker jag är att ta i.

Skönmålande optimister eller telefonförsäljarfolk generellt skulle jag säga.

De orders som kom in i somras är dock riktiga och fler kan trilla in inom kort vilket kommer återspeglas i kursen.

Oavsett vad du säger finns det potential i aktien men man bör bara äga en chanspost.
Citera
2020-09-18, 12:35
Medlem
Vilket episkt magplask!! :-) :-)
Men det var ju förväntat. Den utlovade teknikrevolutionen bestod alltså av exakt ingenting mer än luftslott och obekräftade påståenden. Jag ifrågasätter starkt att Obducat ens har en fungerande R2R-teknik. En sådan har iaf inte visats upp offentligt och det är ju ett grundkrav för att ta något som kommer från Henrys och Aulis munnar på allvar.
Under 1 krona nås nog redan under innevarande månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in