2015-06-22, 07:08
Medlem
Blygfisens avatar
Outlaw var ett härligt 2D spel som jag lirade förr, det ser jag gärna en remake på
Citera
2015-06-28, 12:06
Medlem
Command and Conquer 1. Spelar igenom det just nu med GOG versionen. Lite förbättrad grafik och ljud tillsammans med remastrat soundtrack vore guld. De kunde förbättra AIn lite också medan de höll på, eller iaf ta bort alla buggar som får dem att bli så idiotiskt korkade.
Citera
2015-07-08, 02:43
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Max Payne 1 kanske vore trevligt i modern grafik, så jag hade gärna vilja se en remake på det spelet.

Hade inte vart helt fel Fast röst casten hade jag inte ändrat på.Men grafiken och vapen ljuden hade vart nått att ändra det.Uppgraderat bullet time till något ännu grovare.Något som skulle vara roligt är om man kunde få välja om man vill lira max payne som first person hade varit en rolig omväxling men ändå att man hade kunnat välja om man vill lira det i third person.Nått liknade i stil med 007 spelen.
Senast redigerad av Bazecoon 2015-07-08 kl. 02:46.
Citera
2015-07-08, 04:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazecoon
Hade inte vart helt fel Fast röst casten hade jag inte ändrat på.Men grafiken och vapen ljuden hade vart nått att ändra det.Uppgraderat bullet time till något ännu grovare.Något som skulle vara roligt är om man kunde få välja om man vill lira max payne som first person hade varit en rolig omväxling men ändå att man hade kunnat välja om man vill lira det i third person.Nått liknade i stil med 007 spelen.
Något man inte heller får göra är att ändra Max utseende. Jag störde mig som fan genom hela tvåan på att Sami Järvi inte längre vara ansiktsmodellen för Max.

Citera
2015-07-08, 04:13
Medlem
Klownfaces avatar
Legacy of Kain
Älskar den vampyrhistorian

Turtles in Time
Tror det finns en remake till Gamecube men vem fan har gamecube
Citera
2015-07-08, 15:15
Medlem
Bazecoons avatar
[quote=BigFatCone|53945541]Något man inte heller får göra är att ändra Max utseende. Jag störde mig som fan genom hela tvåan på att Sami Järvi inte längre vara ansiktsmodellen för Max.

Håller med.Max payne ser tråkig ut i tvåan evun om spelet är roligt.Men om en remake skulle göras på ettan så skulle man givetviss bevara sam lakes ansikte.Viktigt!
Citera
2015-07-08, 15:18
Snowboard spelet ssx age of empires 2 crazy taxi ready 2 rumble NHL 2001 FIFA 98
Citera
2015-07-08, 15:19
Medlem
klad.cheys avatar
Final fantasy 7 i bättre grafik, det är ett fantastiskt bra spel(men att de behåller handling osv som den är och inte ändrar eller lägger till en massa nytt).

Rock'n roll racing, konceptet i det spelet är ju skitroligt; bra musik, bilar och att man kan skjuta på sina motståndare, uppgradera bilen med olika tillbehör osv. Lite som mariocart men tuffare.
Citera
2015-07-08, 15:19
Medlem
ZEPMPs avatar
system shock 2
Citera
2015-07-08, 15:20
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klad.chey
Final fantasy 7 i bättre grafik, det är ett fantastiskt bra spel(men att de behåller handling osv som den är och inte ändrar eller lägger till en massa nytt).

Rock'n roll racing, konceptet i det spelet är ju skitroligt; bra musik, bilar och att man kan skjuta på sina motståndare, uppgradera bilen med olika tillbehör osv. Lite som mariocart men tuffare.
Det är redan på gång.
https://www.youtube.com/watch?v=WZj0eemFkVQ
Citera
2015-07-08, 15:37
Medlem
klad.cheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Det är redan på gång.
https://www.youtube.com/watch?v=WZj0eemFkVQ
Yay
Citera
2015-08-23, 09:15
Medlem
jonesy.s avatar
Redneck Rampage.

Spelade det fanatiskt när IBM aptiva var "The shit ". Visserligen lär det aldrig hända men man kan ju alltid hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in