• 1
  • 2
2007-11-21, 22:27
Medlem
fooozas avatar
Detta hände för några dagar sen. Hade en föreläsning tidigt på morgonen och när jag vaknade var jag så där tröt som man blir efter att ha dödat genmodifierade zombies för länge kvällen innan. Men trots att jag var tröt drog jag mig upp ur sängen och cyklade till föreläsningen.

Kom sent (damn those splicers) och hittade ett par kamrater i den stora föreläsningssalen. Jag tittade ned mot talar stolen och det ser ut som skogsmullens lillebror så låt oss kalla honom lill-mulle. Lill-mulle pratade om eko-terrorism som tydligen är ett parningsförsök mellan miljöpartiet och Al-Qaida. I alla fall så verkade lill-mulle torr i halsen för han konsumerade en enorm mängd vatten. Efter ett tag avbröt lill-mulle föreläsningen och gav oss uppgifter två och två medan han försvann ur rummet.

Kort där efter hör vi en stor smäll samt stillsam sång och då förstod vi att han hade gått på toa och glömt mikrofonen på. Efter att ha hört hela toa besöket med tillhörande sång och när lill-mulle kom tillbaka så fortsatte han föreläsningen som om inget hade skett men efter stund så stannade han upp och frågade om han hade på mikrofonen på muggen. Efter att vi hade svarat sken han upp som Rudolf på julen.
Citera
2007-11-21, 22:30
Medlem
Finlirets avatar
Haha, piiiiiiiinsamt
Citera
2007-11-21, 22:30
Medlem
tältpinnes avatar
Du har fel, detta hände Leslie Nielson i Nakna Pistolen under en presskonferens.
Citera
2007-11-21, 22:31
Medlem
Ben Avrahams avatar
Foooza, the bullshitter rebbe. Taget direkt från nån Nakna Pistolenfilm.

Välkommen till FB.
Citera
2007-11-21, 22:38
Medlem
fooozas avatar
Till er som säger att jag har tagit detta från den nakna pistolen kan jag säga att detta skedde på SLU i uppsala måndagen den 19 november med en föreläsningssal på 60 pers som vittnen och detta med att stänga av micen har inte bara drabbat den nakna pistolen utan även hovets förre toast master som råkade glöma den på och kommer på det efter att han kallat Anne Wibble för gammal tant
Citera
2007-11-21, 22:39
Medlem
D3ans avatar
fan vad pinsam du är TS
Citera
2007-11-21, 23:14
Medlem
Bilder & Filmer, annars troll !

BUMP.
Citera
2007-11-22, 00:14
Medlem
Cheepniss avatar
Kan inte saker som hänt på film också hända i verkligheten? Eller måste folk begå nya dumheter konstant? Med tanke på frekvensen av dumheter i världen så borde de ju i sådana fall snart ta slut
Citera
2007-11-22, 01:32
Medlem
sanslösts avatar
Jävlar vad jag skrattade när jag fattade vad du skrev om
Citera
2007-11-22, 01:33
Bannlyst
Hahhahah, gud vad klockrent. Är det bara jag eller är det rätt mysko att sjunga när man skiter?
Citera
2007-11-22, 01:40
Medlem
Proclaimers avatar
Vari ligger det pinsamma? Jag sjunger överallt
Citera
2007-11-22, 12:29
Medlem
Att det bara skulle kunna hända på film är nonsens.

Jag har själv varit på föreläsningar när jag studerade på högskola där olika föreläsare har gått på muggen och gått iväg och pratat om privata saker i mobiltelefon m.m.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in