2016-09-18, 15:59
Medlem
freeriderXIIs avatar
Ann Coulter hos Bill Maher Juni r 2015.

Den tidigare lnken som jag postade i trden har slutat fungera.
Citera
2016-09-18, 16:51
Medlem
freeriderXIIs avatar
Anne Coulter debatterar med Jorge Ramos.

Vad tycker ni?

Kul att se folk med olika sikter debattera immigrationen istllet fr att alla befinner sig inom samma pk korridor.

Faktum r att Jorge Ramos skert r lika mycket etnocentrist som Anne, fr honom handlar den illegala immigrationen om att sprida hans latino-folk till USA medans hon vill skydda europeamerikanernas position i samma land.
Senast redigerad av freeriderXII 2016-09-18 kl. 16:57.
Citera
2016-09-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Anne Coulter debatterar med Jorge Ramos.

Vad tycker ni?

Kul att se folk med olika sikter debattera immigrationen istllet fr att alla befinner sig inom samma pk korridor.

Faktum r att Jorge Ramos skert r lika mycket etnocentrist som Anne, fr honom handlar den illegala immigrationen om att sprida hans latino-folk till USA medans hon vill skydda europeamerikanernas position i samma land.

Jag hller inte med alls.

Fr det frsta verkar det som om du frsker skapa ngon sorts moralisk ekvivalens hr, bda skulle vara "etnocentrister". Ngon sdan ekvivalens freligger inte. Ramos fresprker en Mexifiering av USA. Coulter fresprkar eller arbetar inte fr ngot motsvarande visavi Mexiko.

Dr r du helt fel ute.

Fr det andra, hennes ponger gller oavsett om man r rasifierad eller vit. Det finns inget specifikt som gynnar vita annat n mjligen hur vita rstar. Faktum r att det snarare r fler vita n andra som tjnar p den invandringspolitik som nu frs. S att sga att hon vill "skydda europeamerikanernas position" utifrn detta knns felaktigt - rakt av. Kanske r det det hon bryr sig om egentligen men man kan inte resonera som du gr hr.

Ramos r "PK" s det rcker. Han spelar p det hela tiden.

Dessutom ogillar jag "europeamerikaner" som ord. Det pminner om ngot lamt som David Duke skulle sagt. Det suger. Det heter vita (amerikaner), eller bara amerikaner om man s vill.
Citera
2016-09-18, 21:16
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Jag hller inte med alls.

Fr det frsta verkar det som om du frsker skapa ngon sorts moralisk ekvivalens hr, bda skulle vara "etnocentrister". Ngon sdan ekvivalens freligger inte. Ramos fresprker en Mexifiering av USA. Coulter fresprkar eller arbetar inte fr ngot motsvarande visavi Mexiko.

Dr r du helt fel ute.

Fr det andra, hennes ponger gller oavsett om man r rasifierad eller vit. Det finns inget specifikt som gynnar vita annat n mjligen hur vita rstar. Faktum r att det snarare r fler vita n andra som tjnar p den invandringspolitik som nu frs. S att sga att hon vill "skydda europeamerikanernas position" utifrn detta knns felaktigt - rakt av. Kanske r det det hon bryr sig om egentligen men man kan inte resonera som du gr hr.

Ramos r "PK" s det rcker. Han spelar p det hela tiden.

Dessutom ogillar jag "europeamerikaner" som ord. Det pminner om ngot lamt som David Duke skulle sagt. Det suger. Det heter vita (amerikaner), eller bara amerikaner om man s vill.

Jag hller med dig om att det r mer etnocentriskt att vilja sprida sitt folk till andra lnder n att bara vilja behlla sitt eget land. Och att gra det med en smokescreen av anti rasism dessutom r hjden av hyckleri.
Citera
2016-09-18, 21:20
Medlem
Citat:
Jag hller med dig om att det r mer etnocentriskt att vilja sprida sitt folk till andra lnder n att bara vilja behlla sitt eget land. Och att gra det med en smokescreen av anti rasism dessutom r hjden av hyckleri.

Det r inte hyckleri. Anti-rasist r antivit.

Ramos r fr vrigt vit.
Citera
2016-09-18, 21:24
Medlem
freeriderXIIs avatar
Han har vit hud och bl gon men helt vit r han nog inte.

Citera
2016-09-18, 21:25
Medlem
Citat:
Han har vit hud och bl gon men helt vit r han nog inte.

Och ansiktsdragen r en vit mans de med.

Vad mer krvs? Du kanske inte heller r vit?
Citera
2016-11-03, 23:24
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hr en ny artikel av Anne

Hon r intelligent och modig.
Senast redigerad av freeriderXII 2016-11-03 kl. 23:27.
Citera
2016-11-19, 23:46
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Ja, Coulter r verkligen vrd att tas p allvar.

Ja, Ann Coulter r numera vrd att ta p strsta allvar. Det r hon som mer eller mindre har skapat Donald Trumps invandringspolitik, vilken r en viktig frklaring till att han vann presidentvalet. Trump lste Coulters bok och brjade drefter driva p fr en radikal frndring i amerikansk invandringspolitik.

Det skulle inte frvna mig det minsta om Ann Coulter dyker upp i Vita huset framver, antingen i en officiell eller inofficiell position. Hon har ett stort inflytande p Trump, inte minst efter att han vunnit valet.

Lyssna efter 4:30
https://www.youtube.com/watch?v=nit-Fr9qJtM

https://www.youtube.com/watch?v=c0asyXVCGSs
Senast redigerad av Cannabisministern 2016-11-20 kl. 00:09.
Citera
2016-11-20, 19:04
Medlem
flashbackdasens avatar
Har ocks sett en del p Youtube av henne i samband med USA-valet. Knde inte till henne innan. Intressant person.
Citera
2016-11-20, 19:10
Medlem
Herostratoss avatar
Hon har mer koll n Bill Maher och hans liberala polare som skrattade nr hon i ett tidigt skede frutspdde att Trump skulle bli republikanernas presidentkandidat. https://youtu.be/qfy0FNOmmaI
Citera
2016-11-20, 19:28
Avstngd
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Hon har mer koll n Bill Maher och hans liberala polare som skrattade nr hon i ett tidigt skede frutspdde att Trump skulle bli republikanernas presidentkandidat. https://youtu.be/qfy0FNOmmaI

Snacka om att hon gde dom, hon sger Trump och mts av skratt och miner, men sitter helt kallt och rr sjlv inte en min.

Att hon sedan sger att Sanders skulle va bttre n Clinton fr demokraterna visar ju att hon r den enda personen i rummet som frsttt situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in