Tja, jag såg en liknande tråd för några minuter sen, så jag kan väl lika gärna undra också.
Jo ni förstår för några dar sen så va jag på en fest, vi blev skitfulla och rökte hash. Men helt plötsligt va hashet slut

. Sen så snackade vi lite, kom inte ihåg om vad och så kom vi fram till att vi skulle shö sten sax påse om vem som fick gå ut och köpa.(klockan va bara åtta på kvällen

) Iallafall blev det inte jag och ett par minuter framåt så kom x tillbaks med nåt som inte va hash, men vi rökte det ändå. Efter två tre timmar då vi suttit och kollat på teve, spelat TV-Spel, Spelat monopol och va så fulla att vi knappt kunde våra egna namn så börja alla få smått ont i huvudet.
Vad jag undrar är vad va det för jävla smoke? Den va brunsvart och luktade ingenting. när man rökte den så släppte det i näsan(som nässpray) och man blev lte yr men det försvann när man blåste ut röken. Riktigt wierd och har alldrig testat nåt liknande.
e glad om jag kan få svår, och sårry detta skulle inte se ut som en jävla tripprapport