2007-11-21, 21:56
Medlem
Zicks avatar
Tja, jag såg en liknande tråd för några minuter sen, så jag kan väl lika gärna undra också.

Jo ni förstår för några dar sen så va jag på en fest, vi blev skitfulla och rökte hash. Men helt plötsligt va hashet slut . Sen så snackade vi lite, kom inte ihåg om vad och så kom vi fram till att vi skulle shö sten sax påse om vem som fick gå ut och köpa.(klockan va bara åtta på kvällen ) Iallafall blev det inte jag och ett par minuter framåt så kom x tillbaks med nåt som inte va hash, men vi rökte det ändå. Efter två tre timmar då vi suttit och kollat på teve, spelat TV-Spel, Spelat monopol och va så fulla att vi knappt kunde våra egna namn så börja alla få smått ont i huvudet.

Vad jag undrar är vad va det för jävla smoke? Den va brunsvart och luktade ingenting. när man rökte den så släppte det i näsan(som nässpray) och man blev lte yr men det försvann när man blåste ut röken. Riktigt wierd och har alldrig testat nåt liknande.

e glad om jag kan få svår, och sårry detta skulle inte se ut som en jävla tripprapport
Citera
2007-11-21, 21:58
Medlem
pinkapes avatar
rökopium?
Citera
2007-11-21, 21:59
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Tja, jag såg en liknande tråd för några minuter sen, så jag kan väl lika gärna undra också.

Jo ni förstår för några dar sen så va jag på en fest, vi blev skitfulla och rökte hash. Men helt plötsligt va hashet slut . Sen så snackade vi lite, kom inte ihåg om vad och så kom vi fram till att vi skulle shö sten sax påse om vem som fick gå ut och köpa.(klockan va bara åtta på kvällen ) Iallafall blev det inte jag och ett par minuter framåt så kom x tillbaks med nåt som inte va hash, men vi rökte det ändå. Efter två tre timmar då vi suttit och kollat på teve, spelat TV-Spel, Spelat monopol och va så fulla att vi knappt kunde våra egna namn så börja alla få smått ont i huvudet.

Vad jag undrar är vad va det för jävla smoke? Den va brunsvart och luktade ingenting. när man rökte den så släppte det i näsan(som nässpray) och man blev lte yr men det försvann när man blåste ut röken. Riktigt wierd och har alldrig testat nåt liknande.

e glad om jag kan få svår, och sårry detta skulle inte se ut som en jävla tripprapport

Dåligt röka kanske. Kattbajs.
Finns mycket brun/svarta saker man kan röka.
Citera
2007-11-21, 22:27
Medlem
Tippar på kattbajs, eller urdraget röka. Mvh
Citera
2007-11-21, 22:37
Medlem
CrackCrickets avatar
Ni började få lite ont i huvudet efter att ha supit mkt och rökt på?
Nja, vet inte om du bara ska skylla på rökat där.

Kanske var svart afghan? eller black tar heroin!
Citera
2007-11-21, 22:48
Medlem
berra12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
rökopium?

Hehe. Hade det varit rökopium hade de nog inte kunnat stå upp på benen efteråt.

Åtminstone mina erfarenheter
Citera
2007-11-21, 23:03
Medlem
2500s avatar
Alltså vaddå?

Jag drack en vätska och fick ont i huvudet. Kan någon säga vad det var för vätska? Ganska omöjligt att identifiera någonting med symptomen jag fick ont i huvudetav efter 3 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in