2007-11-21, 20:36
Medlem
Godafton, jag surfade runt på google och sökte på håravfall och kom in på denna länk: http://www.toppik.se/?gclid=CO7HpOPU7o8CFQbalAodllV0HA . Nu undrar jag om detta är något man ska tro på och som funkar, om det är någon som har provat och vet fall man kan använda t ex wax samtidigt och självklart om det funkar, är 18 och har redan tunt hår därför tänkte jag detta kunde hjälpa mig lite!

tacksam för svar
Citera
2007-11-23, 16:52
Medlem
ang toppik

Tjenare! Toppik är ju en consealer dvs dess uppgift är att dölja Det är alltså ingen medicin som propecia och rogaine.Det består väl av fibrer som fäster sig vid befintliga hårstrån vilket leder till att det visuellt ser tjockare ut. Hur bra resultatet blir beror ju lite på vad du har för förutsättningar, men överlag så uppskattas det av många.
Citera
2009-12-22, 02:07
Bannlyst
är det någon som testat denna produkt som kan ge feedback på om det verkligen fungerar och hur?
Citera
2009-12-22, 09:08
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llapushnik
är det någon som testat denna produkt som kan ge feedback på om det verkligen fungerar och hur?
Har tunnhåriga bekanta som testat, och dom lyckades lura mig. Inte någon djupanalys men så är det
Citera
2009-12-22, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Har tunnhåriga bekanta som testat, och dom lyckades lura mig. Inte någon djupanalys men så är det

så man ser inte att det är fejk utan det ser naturligt ut?
Citera
2009-12-23, 02:58
Bannlyst
ja, sluta fejka era fejk!
Citera
2009-12-23, 08:53
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llapushnik
så man ser inte att det är fejk utan det ser naturligt ut?
Jag klassar mig verkligen som gemene man när det gäller utseende och "skönhet", och nej - jag såg ingen skillnad. Nu är det ju inte så att man får massa hår om man är flint vad jag fattat för, utan tunnare hårväxt ser tjockare ut.
Citera
2009-12-23, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeliito_
Godafton, jag surfade runt på google och sökte på håravfall och kom in på denna länk:
<snip>

Jag inser att hårbortfall kan vara ganska jobbigt för den som drabbas. Jag är förskonad, men jag förstår att det kan vara trist.

Det enda jag har hört ska vara hjälptsamt, att att om man masserar hårbotten.

Då stimulerar man blodflödet i hjässan.

För övrigt tror jag att det är nåt som man själv mer tar på större allvar, än omgivningen.
Citera
2010-11-15, 19:14
Medlem
Ska man styla efter att ha applicerat toppik eller före?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in