Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Ja, jag kanske hade tur som klarade mig undan då, i ren okunskap.
Jag har varit hos en schaman för ett tag sedan och jag har inga Negs iaf.
Jag vet att vi har pratat om det förut men nu tar jag upp det igen.
I det läget jag berättade om så hade jag alltså försökt att få bort den där typen på samma sätt som jag har avfärdat jobbiga spöken som har varit närgångna, med en mental "maktkamp"
lr hur jag ska beskriva det. Men det gick inte, därför var jag givetvis lite skärrad över den där typen och lade alltså ner meditationen helt i flera år.
Jag kan inte påstå att jag var så mkt kaxigare när jag följde Ewas tips, men med vänligheten jag lyckades uppmana följde ju ett visst lugn.
Jag var absolut inte i någon psykisk obalans lr hade det jobbigt i mitt liv under den här perioden.
Vad var det som gjorde att jag lyckades få bort typen utan att den kunde "bita sig fast" då? Var det min psykiska välbalans eller att jag lyckade uppmana ett lugn? Alltså motsatsen till rädsla då..
Eller var typen ingen negs utan en obalanserat mänskligt väsen, den skiftade ju till en ung man???
Jag har varit hos en schaman för ett tag sedan och jag har inga Negs iaf.
Jag vet att vi har pratat om det förut men nu tar jag upp det igen.
I det läget jag berättade om så hade jag alltså försökt att få bort den där typen på samma sätt som jag har avfärdat jobbiga spöken som har varit närgångna, med en mental "maktkamp"
lr hur jag ska beskriva det. Men det gick inte, därför var jag givetvis lite skärrad över den där typen och lade alltså ner meditationen helt i flera år.Jag kan inte påstå att jag var så mkt kaxigare när jag följde Ewas tips, men med vänligheten jag lyckades uppmana följde ju ett visst lugn.
Jag var absolut inte i någon psykisk obalans lr hade det jobbigt i mitt liv under den här perioden.
Vad var det som gjorde att jag lyckades få bort typen utan att den kunde "bita sig fast" då? Var det min psykiska välbalans eller att jag lyckade uppmana ett lugn? Alltså motsatsen till rädsla då..
Eller var typen ingen negs utan en obalanserat mänskligt väsen, den skiftade ju till en ung man???
Det finns jordiska själar som är "inkapslade" i negativ demonisk energi. Det var så att den här mannen har någon negativ bindning till dig från ett tidigare liv.
Ofta är det så att pakter (medvetna eller omedvetna) med mörka makter gör att själar hamnar fel och att de sedan kämpar för att komma ur "mörkret", vilket kan ha varit fallet i den här berättelsen du återger.
Det kan ha varit så att din aura var stark/ej blödde energi och att du därför kunde hålla energiformen på avstånd.