Intressant upplevelse igår. Efter att ha haft avsaknad av neg-relaterade symptom några dagar, kännt mig väldigt fokuserad osv, gjorde jag ritual igår kväll. När jag sedan skulle gå och lägga mig började känna rörelse kring tredje ögat. Känner en närvaro varpå en negativ energi slungas runt som en 8:a ungefär ovanför huvudet, samtidigt så hör/förnimmer jag vad som liknar ett splittrat människovrål som övergår i ett djuriskt lite vargliknande rytande, som från ett aggressivt trängt djur, det är som energin virvlar/snurrar runt. Sedan försvinner det. Antagligen lyckades jag tränga ut den negativa energin under ritualen då jag förde ned ljuset från Kether/Kronan, sedan trängde den in i mig igen.
Noterar sedan när jag går igenom mina drömmar att vissa igenkännbara mönster (som uppkommer när jag har symptom) återkommer, bl a sexuella, samt vissa skuld-relaterade. När jag vaknar känns det som det som är portalen i väster vibrerar svagt med en slags subtil vag oro. Vaknade med en viss oro. Det tonar långsamt bort.
I duschen sedan tränger sexuella tankar på igen som om de försöker locka in mig i ett visst obsessivt fantasiskapande mönster, jag kan tänka dem men ändå förhålla mig objektiv till dem. När neg-energierna är mer överskuggande, så känns det som man går på autopilot, man går in i dessa tankemönster och accepterar dem som om de är en del av en själv.
De sexuella tankarna och bilderna hänger sig kvar vagt i sinnet, men jag lyckas skjuta de ifrån mig.
Känner sedan tryck över könschakrat men lyckas trots detta "hålla händerna på täcket".