2007-11-23, 04:49
Medlem
Blue52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_dot
Men hörrni! Ni glömmer ju det viktigaste av allt ju!

Varför ligger inte den här tråden i Relationer & Samlevnad för??

:P

Haha, hade samma tanke men teg istället
Citera
2007-11-26, 10:36
Medlem
barbarapappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_dot
Men hörrni! Ni glömmer ju det viktigaste av allt ju!

Varför ligger inte den här tråden i Relationer & Samlevnad för??

:P

För att detta är mitt vardagsproblem och inte mitt relation och eller samlevnads problem!
Tack för alla fina tips, får se vad det blir!
Citera
2007-11-30, 19:16
Medlem
Herr_Greens avatar
Hur ser relationen mellan dig och flickan ut egentligen? Är ni klasskamrater eller jobbarkompisar? Vad har du gjort/sagt då hon inte visat intresse? Har du inte visat intresse, så gör det.. funkar inte detta så är det bara att dra till nästa =)
Citera
2007-11-30, 19:40
Medlem
R&s / P&p ?
Citera
2007-12-01, 00:06
Medlem
vaszes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
R&s / P&p ?

Var god förklara vad det står för. Min nyfikenhet spräcker mig!
Citera
2007-12-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasze
Var god förklara vad det står för. Min nyfikenhet spräcker mig!
R&s = Rollspel och Sällskapsspel
P&p = Psykologi och psykiatri
Citera
2007-12-03, 07:08
Medlem
vaszes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A. W
R&s = Rollspel och Sällskapsspel
P&p = Psykologi och psykiatri

Jasså jasså. Var inte mycket svårare än så alltså
Tack för upplysningen.
Citera
2007-12-03, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barbarapappa
Goddagens flashbackare, jag är väldigt intresserad av en tjej men det har kommit upp för mig att jag aldrig kommer få henne. Hon är totalt ointresserad av mig och jag kommer med största sannolikhet aldrig få till det med henne. Jag har gått och funderat på vad jag ska göra, kan nämligen inte få henne ur hjärnan och känner att jag verkligen måste få ha sex med henne!

Jag funderar på att ta till våld, men vet inte riktigt hur jag ska agera. Vad tycker ni? Tips och idéer på hur jag ska gå till väga för att kunna ha sex med henne?

PS. Jag behöver inte ha hennes samtycke DS.

Haha, det här var riktigt komiskt...eller tragiskt. Eller både och.

Du ska definitivt inte våldta henne. Om du inte kan få till det med henne så är det bara att acceptera det och gå vidare till nästa. Rejpar du henne hamnar du i finkan. Så det så!
Citera
2007-12-04, 00:04
Medlem
snuffomans avatar
Ja men vaffan klart du ska våldta henne, när det kommer till kritan så är det en själv som kommer i första hand, varför bry sig om samtycke och sådana löjliga grejer då... Ifall hon går runt och attraherar folk så får hon väll skylla sig själv, hon kan ju inte gå runt och retas på det där viset.

Droppa någon trevlig sömntablett i hennes kaffe och erbjud dig att köra henne hem, borde ju fungera tycker man. Se till att inte använda kondom så hon blir på smällen och kan se ditt ansikte i sitt barns ögon varje dag. Låter romantiskt tycker jag.
Citera
2009-10-21, 13:40
Medlem
HRTs avatar
Jag ännu en vidrig tråd skriven av en flitit debatör i pedofilforumet, med en sådan tråd kan man inte ta dina tidigare inlägg på allvar, nu fattar man ju att det inte står rätt till i huvudet på dej. Det kan ju tilläggas då att denna tjej som inte vill ha honom med all säkerhet är ett barn.
Men det är ju som med störda personer som inte kan få sex på normalväg som tar till våld, patetiska personer som är fega.
Välj själva gott folk pedofil eller blatte! han kvalar ju in på båda här..
Vardagsproblem ja du skrev det själv dvs något som du tänker på varje dag, en klar störning.
Man kan ju hoppas att när du åker in i fängelset blir duktig påsatt av en hiv blatte
Citera
2009-10-21, 15:23
Medlem
barbarapappas avatar
Sen att denna tråd är nästan två år gammal och ett skämt från min sida är något du inte verkar bry dig om. Mod kan ju gärna låsa tråden.
Citera
2009-10-21, 23:52
Medlem
Fruktpojkens avatar
Eller lägga den i humor!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto