2007-11-21, 18:27
Medlem
Jo, jag tycker att du skall våldta henne. Enda rätta, och kom ihåg att det är hennes eget fel.

Citera
2007-11-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -OX-
Jo, jag tycker att du skall våldta henne. Enda rätta, och kom ihåg att det är hennes eget fel.

Speciellt om hon har kort kjol på sig. Har hon inte det tycker jag att du ska låta henne vara.
Citera
2007-11-21, 19:42
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master_abi
Speciellt om hon har kort kjol på sig. Har hon inte det tycker jag att du ska låta henne vara.
Vadå kort kjol? Det 'är väl alltid kvinnans fel om hon frestar (och plågar) mannen. Vi kan ju inte hjälpa att hon frestar oss. Det är därför hon ska vara mycket i hemmet, så hon inte tvingar oss att våldta henne.
Citera
2007-11-21, 20:17
Medlem
cannabe²s avatar
Hoppas du får stryk i buren.
Citera
2007-11-21, 20:23
Medlem
*host* troll.
Citera
2007-11-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Vadå kort kjol? Det 'är väl alltid kvinnans fel om hon frestar (och plågar) mannen. Vi kan ju inte hjälpa att hon frestar oss. Det är därför hon ska vara mycket i hemmet, så hon inte tvingar oss att våldta henne.

Du har rätt, vill kvinnor inte bli våldtagna får dom ta och bli feta.
Citera
2007-11-22, 02:01
Bannlyst
Det här problemet har vi nog alla råkat ut för, du måste ju försöka etablera något och inte bara pang på. En bra början är ju att försöka bli riktigt bra kompis, vet ju inte riktigt din situation men annars så var "rakt på fråga"-idéen ganska bra.
Citera
2007-11-22, 02:03
Medlem
Flytande_argots avatar
Se till att bli rik som fan alternativt lite berömd på B/C-vis som Robinson-Robban och Big Brother-slampan. Då kommer du lätt att kunna välta den här bruden. Skulle dock tippa på att det går lättast om du blir jävligt rik. Blir du snuskigt rik så kommer hon nog till och med att vilja gifta sig med dig.
Citera
2007-11-22, 05:42
Medlem
blue_dots avatar
Men hörrni! Ni glömmer ju det viktigaste av allt ju!

Varför ligger inte den här tråden i Relationer & Samlevnad för??

:P
Citera
2007-11-22, 11:18
Medlem
telephone80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbarapappa
Goddagens flashbackare, jag är väldigt intresserad av en tjej men det har kommit upp för mig att jag aldrig kommer få henne. Hon är totalt ointresserad av mig och jag kommer med största sannolikhet aldrig få till det med henne. Jag har gått och funderat på vad jag ska göra, kan nämligen inte få henne ur hjärnan och känner att jag verkligen måste få ha sex med henne!

Jag funderar på att ta till våld, men vet inte riktigt hur jag ska agera. Vad tycker ni? Tips och idéer på hur jag ska gå till väga för att kunna ha sex med henne?

PS. Jag behöver inte ha hennes samtycke DS.

Ta på dig ett par gråa mjukisbyxor utan kalsonger och se tilll att lite halvstånd, då borde hon rent logiskt bli så eggad att hon inte kan behärska sig.
Citera
2007-11-22, 19:42
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telephone80
Ta på dig ett par gråa mjukisbyxor utan kalsonger och se tilll att lite halvstånd, då borde hon rent logiskt bli så eggad att hon inte kan behärska sig.

Gärna bar överkropp eller ett nätlinne till det, så hon ser hur snygg du är.
Citera
2007-11-22, 19:51
Medlem
Robert Hashbergs avatar
Införskaffa imovane, smula i hennes glas. Lås in henne i din källare. Hon är din för alltid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in