2007-11-21, 13:55
Medlem
barbarapappas avatar
Goddagens flashbackare, jag är väldigt intresserad av en tjej men det har kommit upp för mig att jag aldrig kommer få henne. Hon är totalt ointresserad av mig och jag kommer med största sannolikhet aldrig få till det med henne. Jag har gått och funderat på vad jag ska göra, kan nämligen inte få henne ur hjärnan och känner att jag verkligen måste få ha sex med henne!

Jag funderar på att ta till våld, men vet inte riktigt hur jag ska agera. Vad tycker ni? Tips och idéer på hur jag ska gå till väga för att kunna ha sex med henne?

PS. Jag behöver inte ha hennes samtycke DS.
Citera
2007-11-21, 14:01
Medlem
kentabarss avatar
Våldet kan du lägga ner direkt, börja med att försöka prata med henne så mycket som möjligt. Ögonkontakt kan vara ett första steg till att börja prata om ni inte gör det redan.
Citera
2007-11-21, 14:08
Medlem
magdalenarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbarapappa

Jo. Det behöver du.
Citera
2007-11-21, 14:10
Medlem
thews avatar
Ta inte till våld, ifall hon inte vill ha dig - strunta i det hela.
Att våldta henne kommer bara skapa både problem för dig och henne, tror knappast att du kommer tycka att sprutet var värt när du blir dömd för våldtäkt.
Citera
2007-11-21, 14:10
Medlem
Citat:
Goddagens flashbackare, jag är väldigt intresserad av en tjej men det har kommit upp för mig att jag aldrig kommer få henne. Hon är totalt ointresserad av mig och jag kommer med största sannolikhet aldrig få till det med henne. Jag har gått och funderat på vad jag ska göra, kan nämligen inte få henne ur hjärnan och känner att jag verkligen måste få ha sex med henne!

Jag funderar på att ta till våld, men vet inte riktigt hur jag ska agera. Vad tycker ni? Tips och idéer på hur jag ska gå till väga för att kunna ha sex med henne?

Elpistol räcker !
Citera
2007-11-21, 14:21
Bannlyst
Citera
2007-11-21, 14:28
Bannlyst
Haha vet hur det känns. Mitt tips är att bara rent ut fråga om hon vill knulla med dig. Förvänta dig ett nej, då har du iaf. försökt och kan sen gå vidare till nästa brud
Citera
2007-11-21, 14:28
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Goddagens flashbackare, jag är väldigt intresserad av en tjej men det har kommit upp för mig att jag aldrig kommer få henne. Hon är totalt ointresserad av mig och jag kommer med största sannolikhet aldrig få till det med henne.
Det verkar som att hon gjort ett bra beslut där. Kan du inte muta henne?
Citera
2007-11-21, 14:33
Medlem
Cash is king.
Citera
2007-11-21, 14:45
Medlem
Trollishs avatar
hehe våld?

Du är juh en barbapappa förvandla dig till hennes dildo så kommer du komma henne nära allafall.
Citera
2007-11-21, 17:46
Medlem
zoxors avatar
http://www.raggning.com
Citera
2007-11-21, 17:49
Medlem
Du kan inte få henne = lägg ner och se dig om efter nästa!!

Lägg ner de där svartmuskiga tankarna om att ta till våld för att få din vilja fram.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in