2003-07-24, 22:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tycker nästan det är löjeväckande och prata om att man ska ta en kur på 6-8 veckor, den korta tiden är ju en spott i havet när det gäller träning.
Själv har jag tränat snart sex år HÅRT. Det är patetisk att tro att en kur eller två skall göra underverk.

Träna minst fem år stenhårt utan AAS, för då byggs en bra grund.
Citera
2003-07-25, 10:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är sant... Speciellt när man är ung också...
Citera
2003-07-31, 12:29
Medlem
riktigt....

En kompis till mig är helt ren och har aldrig tagit några grejjer. Han är 175cm lång och väger runt 100kg med ett bf på 6 %. Inte illa pinkat. Dessutom klår han testogubbarna på gymmet i de flesta övningar.
Citera
2003-07-31, 13:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: riktigt....

Citat:
Ursprungligen postat av packe
En kompis till mig är helt ren och har aldrig tagit några grejjer. Han är 175cm lång och väger runt 100kg med ett bf på 6 %. Inte illa pinkat. Dessutom klår han testogubbarna på gymmet i de flesta övningar.

Vissa har det i generna, och vissa har det inte...
Citera
2003-07-31, 13:09
Medlem
%s avatar
Re: Patetiskt

Citat:
Ursprungligen postat av hihi
Jag tycker nästan det är löjeväckande och prata om att man ska ta en kur på 6-8 veckor, den korta tiden är ju en spott i havet när det gäller träning.
Själv har jag tränat snart sex år HÅRT. Det är patetisk att tro att en kur eller två skall göra underverk.

Jag tor att dom flesta som tar AS har tränat i flera år innan och upptäckt att dom inte växer längre och tar då AS som hjälp för att komma över den "tröskeln".
Citera
2003-08-06, 19:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Patetiskt

Citat:
Ursprungligen postat av %
Citat:
Ursprungligen postat av hihi

Jag tor att dom flesta som tar AS har tränat i flera år innan och upptäckt att dom inte växer längre och tar då AS som hjälp för att komma över den "tröskeln".

Det är sant, och det är ju nästan så man kan förstå dom(?). Men att som icke bodybuilder börja snacka om anabola e fasn inte klokt. Träna hårt, är bra och möjligtvis xtra protein och kör det några år o snacka om anabola sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in