2014-02-07, 08:10
Medlem
Körde i början på veckan. Okej att köra idag igen? eller ska man avstå?
Citera
2014-02-07, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DMTpolen
Körde i början på veckan. Okej att köra idag igen? eller ska man avstå?

I början av veckan som i måndags? Hur mycket intog du då?
Citera
2014-02-07, 11:33
Medlem
Tis. 24mg.
Citera
2014-02-07, 20:43
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DMTpolen
Tis. 24mg.
Du kommer nog inte känna lite mycket som i tisdags.
Jag hade tänkt köra ikväll jag med, 40mg. Tog senast 50-60mg (någon oz var med) i fredags. Men man bör ju alltid vänta minst 2 veckor för lika skön effekt.
Citera
2014-02-07, 22:16
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Moxy + Special från TT är jäkligt härligt!

Förklara gärna när man ska inta vad. I vilken ordning och tid ungefär för bästa och mest givande tripp
Citera
2014-02-07, 22:47
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Förklara gärna när man ska inta vad. I vilken ordning och tid ungefär för bästa och mest givande tripp
Jag testade moxy och special i fredags, då delade jag tabben, svalde den och sedan drog upp lappen innanför läppen Gav mig en väldigt behaglig resa. Kan dock inte rekommendera att panta burkar på Ica under ett rus!
Citera
2014-02-08, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Du kommer nog inte känna lite mycket som i tisdags.
Jag hade tänkt köra ikväll jag med, 40mg. Tog senast 50-60mg (någon oz var med) i fredags. Men man bör ju alltid vänta minst 2 veckor för lika skön effekt.

Alright!
Läste i tråden att nån hade kört 3 dagar i rad haha.
Citera
2014-02-09, 16:29
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Jag testade moxy och special i fredags, då delade jag tabben, svalde den och sedan drog upp lappen innanför läppen Gav mig en väldigt behaglig resa. Kan dock inte rekommendera att panta burkar på Ica under ett rus!

låter spännande.
Citera
2014-02-09, 16:31
Medlem
svampssons avatar
Hej. dum fråga men jag måste bara få veta. Hur ser man skillnad på 5-meo-mipt(moxy) tabbar och 3-meo-pcp tabbarna från the tripp? jag är färgblind ska tilläggas så jag har skitsvårt att se någon skillnad på vissa nyanser.

här har jag en bild på två tabbs.

http://imgur.com/DfJiyPK

Är dessa samma färger? Och kan ni då hjälpa mig avgöra om dessa är 5 meo mipt eller om det är både 5meomipt och en 3-meo-pcp? Jag blir galen på mig själv.
Senast redigerad av svampsson 2014-02-09 kl. 17:04.
Citera
2014-02-09, 17:20
Bannlyst
Citat:
Hej. dum fråga men jag måste bara få veta. Hur ser man skillnad på 5-meo-mipt(moxy) tabbar och 3-meo-pcp tabbarna från the tripp? jag är färgblind ska tilläggas så jag har skitsvårt att se någon skillnad på vissa nyanser.

Är dessa samma färger? Och kan ni då hjälpa mig avgöra om dessa är 5 meo mipt eller om det är både 5meomipt och en 3-meo-pcp? Jag blir galen på mig själv.

Mipt på bilden.
Citera
2014-02-09, 17:37
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Mipt på bilden.

tack. Är de riktigt intensiva och håller i sig länge om man drar i sig en tabb i snoken? Eller är det bästa att bara svälja en jäkel och få liknande effekt? mvh
Citera
2014-02-09, 18:33
Medlem
PellAlsings avatar
Citat:

Nu blir jag intresserad här. Du är färgblind? Hur upplever du hallucinogener? Många jagar jue mönster och färger. Får du bara mönster då? Extremt dum fråga kanske men allt man inte vet och vill veta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in