2013-06-25, 18:37
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phifer
Låter onekligen som att du har fått i dig någon sorts opioid.
Var fick du tag i tabletten?

Från TT, som jag antar de flesta här inne också ha fått? :P
Hur som haver så var de en av de skummaste drogerna jag testat.

Angående de med att sova/icke-sova så hade jag absolut inga problem med de?
Iofs tog jag ju inte 70 mg på en gång som Edwin host host
Citera
2013-06-25, 18:38
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Det kan jag givetvis inte, men jag får anta eftersom den gav de effekter folk beskriver här, bara mycket, mycket mindre så jag var tvungen att ta mer. Utbankat förmodligen.

Förresten, var de inte du som undrade om LSB och även skulle testa i samma veva som jag?
Citera
2013-06-25, 18:39
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofevil
har väntan sen kl 1 inatt, mår fett skumt än. Har ingen tillgång på xanor här tyvärr.

Gör så att ditt rum blir mörkt, käka någon blåbärssoppa eller frukt eller whatever sen röker du ett par gåsar så blire nog bra
Citera
2013-06-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phifer
Låter onekligen som att du har fått i dig någon sorts opioid.
Var fick du tag i tabletten?

Hur gick det?

Överlevde i alla fall :P. Om du vill läsa allt så står det i drogakuten!

Mvh.
Citera
2013-06-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker
Från TT, som jag antar de flesta här inne också ha fått? :P
Hur som haver så var de en av de skummaste drogerna jag testat.

Angående de med att sova/icke-sova så hade jag absolut inga problem med de?
Iofs tog jag ju inte 70 mg på en gång som Edwin host host

Haha, det kan du vara glad över! Fyfan säger jag... kolla drogakuten om du vill läsa hur jag mådde i lite kortare drag.
Mvh idioten
Citera
2013-06-26, 08:01
Medlem
10mg gav inga visuella effekt öht. inte heller några speciella effekter att nämna förutom att under 15-20min kändes det som ett svagt mdma rus.
Citera
2013-06-26, 09:42
Medlem
Greenballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkForce
Vänta, tog du 50mg Mipt? Eller pratar ni om annat. Om inte, (´・_・`)

Jag tänkte det var värt att nämna innan man börjar skylla på på att 5-Meo-MiPT skulle vara hemskt. Nu hade jag själv ingen perfekt upplevelse på Moxy så jag är rätt neutral, men min sne resa var tydligen pga minmedicin

Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
Din medicin Inhiberar CYP2D6. Det är ett enzym som bryter ner 5 Meo Mipt till 5 Ho Mipt. Så i Ditt fall sker ingen 5 Ho Mipt metabolisering. Så allting metaboliseras antingen till 5 Meo Nipt eller 6-Ho-5Meo Mipt. Så Dessa får ett större koncentration än i vanliga fall då allting måste öka ut från kroppen.
Citera
2013-06-26, 12:58
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenball
Jag tänkte det var värt att nämna innan man börjar skylla på på att 5-Meo-MiPT skulle vara hemskt. Nu hade jag själv ingen perfekt upplevelse på Moxy så jag är rätt neutral, men min sne resa var tydligen pga minmedicin

Har aldrig sagt att det ger/gav en hemsk upplevelse, hade faktiskt en väldigt trevlig tripp på det. Vill bara varna folk, att det kan ge upphov till hppd mer än vissa andra hallucinogener.
Citera
2013-06-26, 13:26
Medlem
Vill bara påpeka att det kamouflagekorven säger om efterverkningar/HPPD har jag också hört en del om just efter 5-meo-mipt.
Citera
2013-06-26, 15:07
Medlem
Greenballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Har aldrig sagt att det ger/gav en hemsk upplevelse, hade faktiskt en väldigt trevlig tripp på det. Vill bara varna folk, att det kan ge upphov till hppd mer än vissa andra hallucinogener.

Jo jag förstår absolut, och jag på tror dig att det kanske kan göra det. Men när man måste ta så höga doser så kan det vara värt att nämna i det fin stilta av i sin varning om du förstår hur jag menar.

Du råkar förövrigt inte ha nån koll på hur lång tid jag borde skippa min Voxra för att vara säker från att få min "ingen 5 Ho Mipt metabolisering. Så allting metaboliseras antingen till 5 Meo Nipt eller 6-Ho-5Meo Mipt." reaktion? för jag gillade den afrodisiaka effekten Moxy ger
Citera
2013-06-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenball

Va? Jag undrade genuint om de verkligen pratade om mipt, då 5 mg räcker gott och väl, enligt dosmätningarna på Erowid, 50mg är bortom vett enligt mig oavsett vad, inget illa menat, om "batchen" är dålig eller pga. tolerans etc. Hade jag tagit drogen så hade det aldrig blivit mer än låg/medium dos, dvs ~5mg. Fungerar den inte, slängt och inte handlat vidare där den köptes, fast nu blandade dock. Denna drog föreslogs även vara ett väldigt potent nervcellsgift effekt pga. dess verkan på 5-ht receptorn, enligt den något kontroversielle "kemisten" friman1987

Visste inte att du sneade, tråkigt, men aldrig ett intelligent val att blanda, enligt mig.
Senast redigerad av AkForce 2013-06-26 kl. 19:39.
Citera
2013-06-27, 03:18
Medlem
Greenballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkForce
Va? Jag undrade genuint om de verkligen pratade om mipt, då 5 mg räcker gott och väl, enligt dosmätningarna på Erowid, 50mg är bortom vett enligt mig oavsett vad, inget illa menat, om "batchen" är dålig eller pga. tolerans etc. Hade jag tagit drogen så hade det aldrig blivit mer än låg/medium dos, dvs ~5mg. Fungerar den inte, slängt och inte handlat vidare där den köptes, fast nu blandade dock. Denna drog föreslogs även vara ett väldigt potent nervcellsgift effekt pga. dess verkan på 5-ht receptorn, enligt den något kontroversielle "kemisten" friman1987

Visste inte att du sneade, tråkigt, men aldrig ett intelligent val att blanda, enligt mig.

Vi står på samma sida, jag menar att den batchen måste vart utspädd, något annat eller hemsk eftersom det behövers 10x mer än vad man normalt ska behöva ta. Dock har folk rapporterat HPPD på 5-Meo-MiPT men man vet ju inte vad var på för batch heller. jag "sena" inte "per se" utan hade en awesome time MEN, jag fick massa stickningar i benen och armarna vilket gjorde den afrodisiaka effekten inte blev lika lockande. Men jag hade massvis av CEVs. Helt galet flög förbi hundratals framför mina ögon.

Det mäktigaste jag har testat var ändå 25B med Ally, och det var ren magi. världen såg mer eller mindre ut som om den var gjord av lego och dupplo bitar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in