2007-11-21, 01:40
Medlem
Jag har ingen direkt koll på om det är så eller inte men jag har fått intrycket utav att Flashback har växt något enormt dom senaste 2 åren ungefär, är det så eller har medlemsantalet ökat i en stadig kurva snarare än spikrakt uppåt som det känns som?

Går det att få fram statistik på hur många nyregistreringar som gjorts år för år?
Citera
2007-11-21, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Jag har ingen direkt koll på om det är så eller inte men jag har fått intrycket utav att Flashback har växt något enormt dom senaste 2 åren ungefär, är det så eller har medlemsantalet ökat i en stadig kurva snarare än spikrakt uppåt som det känns som?

Går det att få fram statistik på hur många nyregistreringar som gjorts år för år?

Antalet reggade skribenter är rätt ointressant. Antal som verkligen är aktiva och antalet inlägg är det som gäller.
Citera
2007-11-21, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Antalet reggade skribenter är rätt ointressant. Antal som verkligen är aktiva och antalet inlägg är det som gäller.

Nja ointressant är det absolut inte då det säkerligen finns en mängd som läser betydligt mer än vad dom skriver, men visst antalet inlägg gjorda per år är även det av största intresse för tråden.
Citera
2007-11-21, 02:09
Medlem
Ja, för inte så länge sedan var vi väl bara 100.000?

Och det var rätt dött på nätterna förut, nu försvinner ju trådarna långt långt ner på bara någon minut.
Citera
2007-11-21, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Ja, för inte så länge sedan var vi väl bara 100.000?

Och det var rätt dött på nätterna förut, nu försvinner ju trådarna långt långt ner på bara någon minut.
Jag tycker det är precis tvärt om, på nätterna alltså. Förut (drygt nåt halvår sedan) var det sånt jäkla liv här. Nu blir det tvärdött hur fort som helst. Rätt tråkigt.
Citera
2007-11-21, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernskan
Jag tycker det är precis tvärt om, på nätterna alltså. Förut (drygt nåt halvår sedan) var det sånt jäkla liv här. Nu blir det tvärdött hur fort som helst. Rätt tråkigt.
Var det inte sommarlov för kidsen då? Kanske därför det var många nattaktiva då...
Citera
2007-11-21, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Var det inte sommarlov för kidsen då? Kanske därför det var många nattaktiva då...
Nej, det var innan sommaren, mars-maj någonting. Jag tycker mig främst märka skillnaden i Laidback.
Citera
2007-11-21, 02:31
Medlem
Hittade den här statistiken postad utav admin 15:e januari i år http://www.flashback.org/showpost.php?p=6055459&postcount=1

Ökningen är enorm!

Vore verkligen intressant att få se statistik som går längre bak i tiden, från 02-03 och sedan årsvis fram till dags datum.
Citera
2007-11-21, 04:41
Medlem
FB kanske fuskar med medlemsantalen för att dra in mer stålar
Citera
2007-11-21, 06:44
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
FB kanske fuskar med medlemsantalen för att dra in mer stålar
Behövs det med tanke på alla ständigt återkommande trollanvändare?
Citera
2007-11-22, 01:47
Medlem
Är det ingen mod (om nu ni kan se den här statistiken) eller admin som har lust att dela med sig utav statistiken?
Citera
2007-11-22, 02:08
Medlem
Förstår inte på mig folk som trackar ner på oss som inte skriver så mycket men läser destå mer? Jag har läst trådar här på flashback i flera år, men är relativt nyreggad och skriver lite, gör det mig också till en oönskad medlem?

Patetiskt, vissa har faktiskt jobb och familj att sköta i den värkliga världen, vakna för fan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in