2007-11-22, 02:35
Medlem
Daevass avatar
det är ju 170000 medlemmar nu, för kanske två månader sedan var det väl 150000? Och så många troll kan ju inte ha skapats.
Citera
2007-11-22, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Förstår inte på mig folk som trackar ner på oss som inte skriver så mycket men läser destå mer? Jag har läst trådar här på flashback i flera år, men är relativt nyreggad och skriver lite, gör det mig också till en oönskad medlem?

Patetiskt, vissa har faktiskt jobb och familj att sköta i den värkliga världen, vakna för fan.

Vem i den här tråden har klagat på det?
Citera
2007-11-22, 14:49
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
det är ju 170000 medlemmar nu, för kanske två månader sedan var det väl 150000? Och så många troll kan ju inte ha skapats.

Säg inte det du.
Citera
2007-11-23, 00:46
Medlem
Hokkestadts avatar
Citat:
Förstår inte på mig folk som trackar ner på oss som inte skriver så mycket men läser destå mer? Jag har läst trådar här på flashback i flera år, men är relativt nyreggad och skriver lite, gör det mig också till en oönskad medlem?

Patetiskt, vissa har faktiskt jobb och familj att sköta i den värkliga världen, vakna för fan.

Samma här. Dessutom är det väl kvalitét före kvantitét som gäller? Om man inte vill gå in för att slå rekordet som posthora förstås...
Citera
2007-11-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkestadt
Samma här. Dessutom är det väl kvalitét före kvantitét som gäller? Om man inte vill gå in för att slå rekordet som posthora förstås...

Återigen, vem har klagat på detta i den här tråden?
Citera
2007-11-23, 01:05
Medlem
Hokkestadts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden

Återigen, vem har klagat på detta i den här tråden?

Det här andas väl lite klagomål?

Citat:
Ursprungligen postat av Grue

[...] antalet inlägg är det som gäller.
Citera
2007-11-23, 01:05
Medlem
DiscoJoppes avatar
jag tror att det är för att flashback har blivit mer "svensson".

förr var det väl bara knarkare och nazister som hängde här men nu hänger till och med såna som Carl Hamilton här.

dessutom verkar flashback sprida sig mer och mer ner i åldrarna.

finns rätt många som man tvivlar på om dom verkligen är 18+
Citera
2007-11-23, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkestadt
Det här andas väl lite klagomål?

Klagomål?

Det var hans/hennes åsikt om hur man bäst får fram hur mycket Flashback har växt och inget annat.
Citera
2007-11-23, 01:15
Medlem
Hokkestadts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Klagomål?

Det var hans/hennes åsikt om hur man bäst får fram hur mycket Flashback har växt och inget annat.

Nu håller jag i.o.f.s inte med Paradoxal

Citat:
Förstår inte på mig folk som trackar ner på oss [...]

men rent statistiskt är väl antalet medlemmar mer intressant än antalet inlägg? Nu är jag i.o.f.s. för ny för att veta hur vanligt det är med smurfar, så för all del.

Jag ska kanske utveckla min tes: i antalet inlägg ingår one-liners och OT-trams, men antalet smurfar per person kan väl i normalfallet inte vara så stort? Därför borde antalet medlemmar vara ett bättre tecken på tillväxten än antalet inlägg.

Edit: utveckling.
Citera
2007-11-23, 11:09
Medlem
Snövits avatar
Tittar man på Big Boards så har vi i alla fall hela tiden klättrat och ligger nu på 106:e plats. 15 januari låg ju fb på plats 142.

http://rankings.big-boards.com/?p=all
Citera
2007-11-23, 11:15
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoJoppe
jag tror att det är för att flashback har blivit mer "svensson".

förr var det väl bara knarkare och nazister som hängde här men nu hänger till och med såna som Carl Hamilton här.

dessutom verkar flashback sprida sig mer och mer ner i åldrarna.

finns rätt många som man tvivlar på om dom verkligen är 18+

Är faktiskt lagd att hålla med dig, då jag började hänga på FB var det mycket mer underground, nu är det lite mer öppet och svensson aktikgt, samt att man kan ju verkligen börja undra åldern på vissa användare.
Citera
2007-11-23, 11:35
Medlem
project_xs avatar
Jag tycker vi får berömma Ruskigbuss för att ha bidragit med 0,44 % av alla posts här på FB! Det är ju trots allt ganska många posts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in