2012-03-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverridge
Det stod nån lapp på sakerna om det. Minns dessvärre inte exakt vad.
Min order delades upp i tre leveranser. Leverans #1 och #2 har jag fått, #3 väntar jag fortfarande på.
Ordern lades den 20/1 2012, så räkna minst med en månad tills dess du har allt.

Fick en av mina varor idag, en månad efter beställningen. Konstigt att det tog 4 veckor nu, istället för 2 veckor som det tog förra gången, men tydligen så är det bara att vänta.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Dom verkar ha blivit helt skit nu ,beställde lite gadgets för runt 10$ har snart gått 1 månad och inte har det kommit.. blir till att handla på ebay istället man får ju sakerna snabbare.

De säljer ju inte dem knivar jag vill ha. Fortsätter nog att handla på DX, alltid kul när man glömmer sin order och plötsligt så dimper ett paket ner i brevlådan.
2012-03-02, 13:54
Medlem
Silverridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrypsis
Fick en av mina varor idag, en månad efter beställningen. Konstigt att det tog 4 veckor nu, istället för 2 veckor som det tog förra gången, men tydligen så är det bara att vänta.
Lite tid tar det ju, men det är det värt!
2012-03-03, 12:06
Medlem
La en order på 3 mini-servon precis nu, vi får väl se hur lång tid det tar. Första gången jag beställer från DX.
2012-03-04, 01:04
Medlem
Handlar ni för över 15$ så skickas det som "rek" och då får ni tracking nummer och det går oftast fortare. Men då får ni dessvärre en avi för att hämta ut sakerna. Under 15$ så kommer dem oftast i brevlådan, men minuset är att det kan ta bra mycket längre tid att få dem då.

Gått snart en månad utan att jag fått vissa grejer jag beställt i omgångar för ett par dollars, medans ett kikarsikte för runt 40dollars kom efter ca 2veckor.

Aliexpress.com och DHgate.com har bra mycket snabbare frakter, så brukar alltid kolla med dem först nu för tiden. Är ju som kinas "eBay" där dem får betyg på hur snabbt dem får iväg leveranserna.
Och DHgate är riktigt hårda med vad det gäller att deras säljare sköter sig eller inte, annars riskerar dem att inte få sälja via DHgate.

Men skönt att se att fler verkar få vänta på sina paket iaf, så man kanske slipper oroa sig för att någon snokar i ens brevlåda varje dag
2012-03-04, 11:25
Medlem
SleighBellss avatar
Är på jakt efter en lång HDMI kabel, helst 5 meter. Satt igår på DealExteme och sökte men hittade ingen med HDMI till HDMI, men visst tusan har man sett någon som varit i den längden förut. Började misstänka att det var jag som var kass på att söka och inte sidan som var innehållslös! Någon som vet vad?
2012-03-04, 11:43
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleighBells
Är på jakt efter en lång HDMI kabel, helst 5 meter. Satt igår på DealExteme och sökte men hittade ingen med HDMI till HDMI, men visst tusan har man sett någon som varit i den längden förut. Började misstänka att det var jag som var kass på att söka och inte sidan som var innehållslös! Någon som vet vad?

http://s.dealextreme.com/search/hdmi+cable+5M
2012-03-04, 12:00
Bannlyst
Citat:
Kolla ebay istället, mycket billigare och snabbare leveranstid än DX. Köpte 6 meter för ca 3 $
2012-03-04, 12:11
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:

Kolla ebay, där hittar du garanterat. 5meter~15ft.
2012-03-04, 15:15
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
http://s.dealextreme.com/search/hdmi+cable+5M
Där ser man, då var det jag som felade! Stort tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Kolla ebay istället, mycket billigare och snabbare leveranstid än DX. Köpte 6 meter för ca 3 $
Tyckte att 20$ var lite, hur kan man ta 3$ för en 6 meter lång HDMI kabel. Helt underbart ifall det stämmer, ska beställa ett 20tal i så fall och ge bort
2012-03-04, 16:04
Medlem
3? Billigaste jag hittar på den länken, som någotsånär motsvarar dina önskemål, är 5 meter a 7 dollars. Supertunn, vilket drar ned materialkostnaderna, och lite sämre plast kvalité, tydligen spricker höljet lätt. Men det är hela 1 omdömes åsikt...
B!
2012-03-04, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
3? Billigaste jag hittar på den länken, som någotsånär motsvarar dina önskemål, är 5 meter a 7 dollars. Supertunn, vilket drar ned materialkostnaderna, och lite sämre plast kvalité, tydligen spricker höljet lätt. Men det är hela 1 omdömes åsikt...
B!
Sök på ebay, men ange längden i Ft. Den kabeln jag köpte finns inte kvar, men det finns kablar på 5 meter som kostar runt 5 $.
2012-03-05, 00:06
Medlem
Jävla fittor på DX. Beställde batteri till min gamla lur och den skickades 9/2, än idag har jag inte sett röken av den. Har mailat de men inte fått någon svar, de första gången de gör så. Har tidigare beställt annat skit från de men det har inte tagit så lång tid. Vad ska man göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in