2012-11-28, 23:09
Medlem
Grizzlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
De ligger på ca 380 spänn men då snackar vi AAA-kopia med serienummer och som är omöjlig att urskilja från de äkta. Min kompis lämnade tillbaka sina äkta för att han tyckte de här hörlurarna hade bättre ljud
Detta låter ju faktiskt som att det går att urskilja dom mot orginalet då ljudet är annorlunda.
Och är det då bättre heller sämre är helt upp till varje enskild person då just ljud och speciellt hörlurar kan låta fantastiskt för en person medans nästa kanske tycker det låter skit (ur samma par vill säga).
Med andra ord så tycker din kompis dom är bättre men någon annan kan tycka tvärtom.

Det finns ju personer (metadels ungar) idag som tycker att en hårt komprimerad mp3'a låter bättre än en cd och samma sak med loudness war vissa tycker att det ska vara mixat så att det låter så högt som möjligt (och då även låta skit för att det klipper ljudet).
2012-11-28, 23:24
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
Finns ju ett par studio som är ännu dyrare. Vad är skillnaden mellan de egentligen?

http://www.eforchina.com/view/131185/High-Definition-Powered-Isolation-Beats-Studio-Headphones-with-Control-Remote-and-Mic-for-iPhone-5-- -iPhone-4-%26-4S---iPad---iPod--Original-Version----White.htm

De eller

http://www.eforchina.com/view/127497/High-Definition-Powered-Isolation-Studio-Headphones-for-iPhone-5---iPhone-4-%26-4S---3G-3GS--White-- -Original-Version.htm
Man får reda på en hel del info när man läser kommentarerna då det finns personer som ställer exakt samma frågor. Priserna skiljer åt kan jag tänka mig beror på två saker. Det första är tillbehören som medföljer. Det andra är vilka produkter de är kompatibla med. Den andra du länkade är kompatibel med iPhone 5 vilket inte den jag länkade är. Är man osäker så ska man fråga de på eForChina för de har verkligen koll på varenda liten detalj.
2012-11-29, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
Finns ju ett par studio som är ännu dyrare. Vad är skillnaden mellan de egentligen?

http://www.eforchina.com/view/131185/High-Definition-Powered-Isolation-Beats-Studio-Headphones-with-Control-Remote-and-Mic-for-iPhone-5-- -iPhone-4-%26-4S---iPad---iPod--Original-Version----White.htm

De eller

http://www.eforchina.com/view/127497/High-Definition-Powered-Isolation-Studio-Headphones-for-iPhone-5---iPhone-4-%26-4S---3G-3GS--White-- -Original-Version.htm

Hur klickar du för att hitta hörlurarna, funkar inte att gå via din länk endast detta kommer upp http://piclair.com/n3kuz
Jag har ett konto så det är inte det.
2012-11-29, 00:46
Medlem
Grizzlys avatar
Man var ju tvungen att ha ett VIP konto för att se skiten.
Vilket står ett par inlägg högre upp.
2012-11-29, 02:21
Medlem
Amazonites avatar
OBS! För att kunna se Beats-hörlurarna så måste man ha ett konto och efter att man har skapat kontot så måste man antingen via mail eller kommentar på hemsidan be eForChina aktivera VIP-konto så man kan se alla hörlurar!

Här kommer en lista på hörlurarna som är så lika de äkta som möjligt! Det tog ca 2,5 timmar att söka rätt på alla hörlurar och göra en lista av dem...

Del 1:
2012-11-29, 02:24
Medlem
Amazonites avatar
Del 2:
2012-11-29, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Del 2:

Så sjukt grymt att du gjorde denna lista, jag tackar dig väldigt mycket att du gjorde den.
2012-11-29, 23:23
Medlem
Råder er inte att köpa från DX. Även ifall de säkert skickar varorna spelar det ingen roll. Beställde 3 klockor i sommras, 5 månader senare inga klockor.

DX klassar jag som RÖTT.
2012-11-29, 23:50
Medlem
Jag med MÅNGA andra här har handlat, och fått allt möjligt. Att försändelser försvinner, speciellt när de skickas som brev, är inte helt omöjligt, och vid det här laget antar jag att det är för sent, man skulle legat på mer, och sett till så att de återbetalt, eller skickat ut en ny runda.
B!
2012-11-30, 01:03
Medlem
Kolagubbens avatar
Har beställt från DX sen år 2007 och alla ordrar jag har beställt har kommit fram, den snabbaste gick på en vecka och den längsta gick på en och en halv månad. DX är grönare än gräset.
2012-11-30, 01:56
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fawe17
DX klassar jag som RÖTT.
Den uppfattningen får du nog ha för dig själv.

Kinas största grossist vad gäller prylar till privatpersoner jorden runt och med 80.000 artiklar i sortimentet och med en ofantlig årsomsättning skulle nog inte ha överlevt särskilt länge om det var en scam-konstruktion.

Dessutom sänds ju allt med ett varuvärde överstigande 20 USD som rekommenderad post utan att det kostar något extra, går ju lätt att följa försändelsernas irrfärder när det emellanåt drar ut på tiden.

Betalar man via PayPal så är det bara att begära pengarna tillbaka om inget har dykt upp inom 45 dagar, varefter PayPal och DX får göra upp det hela sinsemellan bäst de vill. Har man betalat på annat sätt och varuvärdet är för lågt för att försändelsen ska vara registrerad, så är det bara att reklamera direkt till DX, varefter man oftast får erbjudande om tillgodokupong på beloppet inför nästa köp

Sedan kostar det inte särskilt många kronor i tillägg att få försändelsen skickad som rek, om man beställer något man verkligen vill ha/behöver och varuvärdet är för lågt för att detta ska ske gratis.
2012-12-01, 07:53
Medlem
Beställde ett iPhone skal igår från Dealextreme, nu är det bara att vänta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in