2007-11-20, 00:11
Bannlyst
hej nn som vet hur det blir om man blandar 150mg lyrica och alkohol???
Citera
2007-11-20, 04:52
Medlem
Fr mig hnder det ingenting med 600mg i alla fall
Citera
2009-05-16, 14:59
Medlem
loppan298s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freee
Fr mig hnder det ingenting med 600mg i alla fall
hehe ja jag tar 1tablett 300 mg p morgonen o samma p kvllen s det blir 600mg/dag o jag kan ltt sga att jag blir vimsig ibland... t.ex jag drack 4 halvliters l en eftermiddag hos en kompis o jag minns allt vi gjorde men har totalt blackout hur jag kom hem o vad jag gjorde nr jag var hemma sen p kvllen.... o kommer inte ihg nr jag somnade s jag fick en liten panikattack p morgonen o kollade var jag hade min mobil o nyklar o snt o fr att jag skulle kunna somna igen tog jag en 1 tablett 300mg lyrica eftersom jag inte hade tagit den nr jag skulle p kvllen ju tala om minneslucka o panik natt....
Citera
2009-05-16, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loppan298
hehe ja jag tar 1tablett 300 mg p morgonen o samma p kvllen s det blir 600mg/dag o jag kan ltt sga att jag blir vimsig ibland... t.ex jag drack 4 halvliters l en eftermiddag hos en kompis o jag minns allt vi gjorde men har totalt blackout hur jag kom hem o vad jag gjorde nr jag var hemma sen p kvllen.... o kommer inte ihg nr jag somnade s jag fick en liten panikattack p morgonen o kollade var jag hade min mobil o nyklar o snt o fr att jag skulle kunna somna igen tog jag en 1 tablett 300mg lyrica eftersom jag inte hade tagit den nr jag skulle p kvllen ju tala om minneslucka o panik natt....

r du pverkad just nu? Ser ut s p din text som jag finner vldigt jobbig att lsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in