Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-20, 00:10
Medlem
För psyket då?
Istället för att ta en att sova på så tar man tre i samband med läggdags och flummar på ett par timmar vid datorn eller så.
Menar alltså om man gör det ofta, 3-4 ggr. i veckan som jag gör. Man skevar ju iväg rätt rejält med tankarna och så.
Citera
2007-11-20, 00:26
Bannlyst
du ska inte hålla på för mycket med sånna delerianta grejer....rätt va det är så skär du av dig kuken eller näsan
Citera
2007-11-20, 00:28
Bannlyst
vette fan faktiskt men man blir ju rätt weird så skumma saker kan ju säkert hända...
Citera
2007-11-20, 00:45
Medlem
hezbollahs avatar
Stilnoct är benso. Kan man trippa på denna benso?
Citera
2007-11-20, 00:51
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah

Nej, det är inte benso. Ja, du kan få hallisar och skeva tankar av det.
Citera
2007-11-20, 09:08
Medlem
jonas.asss avatar
Citat:

Det är inte en ren benzo utan ett s.k. bensoderivat, och ja, stilnoct kan man trippa på. dock inte särskillt många som gillar den då man kan göra väldigt skumma saker som man inte kommer ihåg dagen efter.
Citera
2007-11-20, 10:06
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Citera
2007-11-20, 10:41
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey

Tyst med dig.

Ok, tack då vet jag.. Men varför skrivs det så mycket då om stilnoct på "Övriga droger" delen och inte Hallucinogener ?
Citera
2007-11-20, 11:12
Medlem
Gravity2s avatar
"Trippa" är väl väldigt fel ord. Men visst, du kan få hallucinationer och få jävligt mycket skumma tankar, fast oftast så går det bara åt helvete. Sist jag åt Stilnoct (+Imovane) så slutade det på akuten, fyra stygn i hakan. Så ta det lugnt med Stilnoct, de fanskapen kan vara riktigt jävliga.
Citera
2007-11-20, 11:26
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Tyst med dig.

Ok, tack då vet jag.. Men varför skrivs det så mycket då om stilnoct på "Övriga droger" delen och inte Hallucinogener ?

För att det är en ren sömntablett, ingen Hallucinogen. Även om vissa kan uppleva en del syner på Stilnoct.
Man mår gött när man knaprar Stilnoct .. man sover gott när man låter sig själv somna .. man gör knasiga saker som man oftast inte kommer ihåg sen, utan man kan få det återberättat åt sig .. eller se spår man lämnat efter sig efter de knas saker man fått för sig att göra.

Används med vett dock. Kanske behövs telefonen vara avslagen, kanske bör man inte sitta vid datorn online .. för det kan komma ur de allra konstiga saker man aldrig annars skulle berätta eller göra.
Citera
2007-11-20, 11:48
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
För psyket då?
Istället för att ta en att sova på så tar man tre i samband med läggdags och flummar på ett par timmar vid datorn eller så.
Menar alltså om man gör det ofta, 3-4 ggr. i veckan som jag gör. Man skevar ju iväg rätt rejält med tankarna och så.

Jag har tagit Stilnoct för att sova på varje natt flera månader i sträck, så jag ser inte problemet med att ta lite för många några gånger i veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in