2007-11-19, 21:33
Medlem
hej,
jag r ny hr och vilja informera er att Spela inte hos EXPEKT. frra veckan har jag vunnit ca 500000kr men nr jag skulle ta ut pengarna har de bara inaktiverat mitt konto. vad kan jag gra??
Citera
2007-11-19, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mirro
hej,
jag r ny hr och vilja informera er att Spela inte hos EXPEKT. frra veckan har jag vunnit ca 500000kr men nr jag skulle ta ut pengarna har de bara inaktiverat mitt konto. vad kan jag gra??

Ta reda p varfr de sprrade ditt konto? De lr inte gra det bara fr skojs skull
Citera
2007-11-19, 22:34
Medlem
expekt

de pstog att macherna var redan avgjorda men p andra sidan hur kan de godknna om macherna avgjorda ?????
Citera
2007-11-19, 22:35
Medlem
urandir

de pstog att macherna var redan avgjorda men p andra sidan hur kan de godknna om macherna avgjorda ?????
Citera
2007-11-19, 22:36
Medlem
urandir

de pstog att matcherna var redan avgjorda men p andra sidan hur kan de godknna om matcherna avgjorda ?????
Citera
2007-11-19, 23:34
Medlem
Testa att lsa reglerna...

(1) Som kund hos oss frkunnar du att: - Du inte vet resultatet/utgngen utav tvlingen nr du placerar ett spel.

(4) Dr vi har anledning att tro att ett spel placerats efter det att ett resultat blivit knt (ven om det bara r knt fr personen som placerat spelet) frbehller vi oss rtten att ogiltigfrklara spelet.
Citera
2007-11-20, 02:55
Medlem
_killahs avatar
Bra frskt. Hejja expekt!
Citera
2007-11-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Testa att lsa reglerna...

(1) Som kund hos oss frkunnar du att: - Du inte vet resultatet/utgngen utav tvlingen nr du placerar ett spel.

(4) Dr vi har anledning att tro att ett spel placerats efter det att ett resultat blivit knt (ven om det bara r knt fr personen som placerat spelet) frbehller vi oss rtten att ogiltigfrklara spelet.

jag inte visste att matcherna var avgjorda. vad hnder d??? hur ska jag frklara? de har s dumma frklaringar och de vgrar att frst det.
Citera
2007-11-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Bra frskt. Hejja expekt!

dig behver jag inte ens prata med
Citera
2007-11-20, 19:44
Medlem
Sahfires avatar
Hmm...detta r vad jag skulle ha gjort t saken:

Samla p dig massa bevis som tyder p att du vunnit summan. Spara bevisen p datorn, skriv ut p papper. Mejla dem med ett professionellt sprk -mycket utfrligt och serist, inte fr kort heller. Om dem fortfarande inte godtar det hela, ja d skulle jag ringt dem (flera gnger). Om inte det hjlper hade jag kt till deras svenska supportcenter, om dem har ngon. Ta med alla bevis dit och, ja om inte det hjlper s skulle jag polisanmla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in