• 1
  • 2
2007-11-18, 19:16
Medlem
Robert Hashbergs avatar
När jag skulle pissa kom det sperma, jag har inte runkat/fått utlösning på länge nu, cirka 7 dagar. Även då jag varit kåt.
Betyder detta att min pung är överfylld så jag behöver runka ut det?
Om jag inte gör det på ett tag, är det farligt?
Citera
2007-11-18, 20:35
Medlem
pungsorks avatar
Nej, det är normalt! Gissar att du är ganska ung och därmed är produktionen i full gång och när det blir lite för mycket så kan lite grann tömma sig med urinen, ingen fara.

Citat:
Ursprungligen postat av Robert Hashberg
När jag skulle pissa kom det sperma, jag har inte runkat/fått utlösning på länge nu, cirka 7 dagar. Även då jag varit kåt.
Citera
2007-11-18, 23:12
Medlem
SanTiagos avatar
Citat:
Är du helt säker på att det inte var en flytning?
Citera
2007-11-18, 23:25
Medlem
Citat:

Varför??
Citera
2007-11-18, 23:27
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
7 dagar är mkt. Lagom är att rekommendera.
Citera
2007-11-19, 02:27
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungsork
Nej, det är normalt! Gissar att du är ganska ung och därmed är produktionen i full gång och när det blir lite för mycket så kan lite grann tömma sig med urinen, ingen fara.

Hur vet du detta? Jag vill minnas (kan iofs ha fel) att det kan bero på en kass prostata! Mer eller mindre..
Citera
2007-11-19, 20:19
Medlem
Robert Hashbergs avatar
Ok ändrar frågan lite: Om jag är 18 år och detta har aldrig någonsin hänt innan, är detta normalt?

Ni som undrar varför jag inte har runkat på evigheter: Jag vet inte varför, men jag känner inte för det. Jag har inte mått bra psykist eller fysiskt på ett tag, är väldigt trött och yr. Så jag har inte haft någon lust.
Kanske mår jag dåligt eftersom jag inte har runkat(?)

Äsch jag går väl och runkar nu då. Även fast jag egentligen inte har någon lust.
Citera
2007-11-19, 20:25
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ok ändrar frågan lite: Om jag är 18 år och detta har aldrig någonsin hänt innan, är detta normalt?

Ni som undrar varför jag inte har runkat på evigheter: Jag vet inte varför, men jag känner inte för det. Jag har inte mått bra psykist eller fysiskt på ett tag, är väldigt trött och yr. Så jag har inte haft någon lust.
Kanske mår jag dåligt eftersom jag inte har runkat(?)

Äsch jag går väl och runkar nu då. Även fast jag egentligen inte har någon lust.

FY FAN VAD DET DÄR FICK MIG ATT SKRATTA!

men nu till topic uhm pissade du mycket sperma? och det kanske kan vara klamydia eller dylikt annars , haft sex med någon utan att kolla dig?
Citera
2007-11-19, 20:31
Medlem
Inget fel att inte runka på en vecka.. Ni som har daglig ångest, känner er trötta efter skola/jobb och går på antidepp vet vad jag menar.
Citera
2007-11-19, 20:31
Medlem
Dr.Js avatar
Jag har vart med om samma sak, tror jag.

Men för mig var det så att sperman kom efter att jag hade pissat. Alltså, jag skulle "skaka av" och kände plötsligt något leta sig ut igenom urinröret. Det som kom ut var en genomskinlig, geggig substans.

Låter detta bekant?
Citera
2007-11-19, 20:36
Medlem
Robert Hashbergs avatar
Jag är väldigt försiktig när det gäller säkerhet, så någon könssjukdom bör vara uteslutet.

Dr.J: Jo det låter som det som hände mig, dock kom det innan själva pisset. Jag skulle pissa och då kom det ut lite gegga, jag fortsatte pissa och det kom bara piss.
Citera
2007-11-19, 20:39
Medlem
Yanko Pitchs avatar
Brukade pissa något skumaktigt vissa dagar i yngre tonåren. Förmodligen piss blandat med sperma.
Jag föreslår att du börjar onanera mer regelbundet i framtiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in