Nu sitter jag på jobbet och kan inte se klippet.
Men är det den när de bajsar i poolen och sen så flyter korvarna runt eller är det den där en tjej har rännskitan och släpper löst i en jacuzzi?
Hur som helst är inga av dessa särskilt sexiga, till skillnat mot Latifa..
Nu sitter jag på jobbet och kan inte se klippet.
Men är det den när de bajsar i poolen och sen så flyter korvarna runt eller är det den där en tjej har rännskitan och släpper löst i en jacuzzi?
Hur som helst är inga av dessa särskilt sexiga, till skillnat mot Latifa..
Den är det. Fast korvarna sjunker ner till botten. Hur kul kan det vara att göra rent efter dom? Roligast hade varit att putta i tjejerna när dom sitter på huk vid poolkanten och skiter.
Sök på veronica Moser (.com antagligen) så finns det en outömlig källa av filmer som känns betydligt mer äkta än detta fejkade fjantet.
Lady gourmet heter en av hennes klassiker
Jag höll på att spy och hade svårt att titta på hela.. men deet gick... fy fan...
någon som tänder på sådant??! Det värkar ju som det finns såna som gör det! hur vanligt är det?? jag vet för några år sedan såg jag en film som 2 från china spyr på varandra mmmm va gott..
mvh //c9
Grodan Kermit gjorde en bra reaction-film om det där som han la upp på Youtube.
Igentligen inte å farligt när man tänker på vad det finns för andra grejer på intenet.. Men kan ju inte säga att det var så jävla trevligt. Rätt vidrigt ändå
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!