2007-11-22, 19:59
Medlem
Flashbackarns avatar
Är det ens möjligt att tända på sånt?
Citera
2007-11-22, 21:28
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackarn
Är det ens möjligt att tända på sånt?

Klart det gör, det här är ju inte bara "bajs porr" utan även lite förnedrings porr, visst kan det vara lite upphetsande att se en tjej äta sin egen skit, tänk om hennes familj eller vänner ser. Det måste ju vara grymt förnedrande för henne, sånt gillar jag
Citera
2008-01-08, 01:59
Medlem
strombergs avatar
Nej jag tänder inte på sånt. Däremot tycker jag att encyclopedia dramatica /Kittens är äckligare.
Citera
2008-01-19, 14:33
Medlem
jedifiddes avatar
Inte för att jag tänder på sådant, men man har ju suttit framför datorn några timmar så det där är väl inget....
Citera
2008-01-20, 17:51
Citat:
Ursprungligen postat av C9h18o6
HEhe.. kollade på densidan och sökte på namnet men fick upp massor av skit... kolla denna http://www.mfxmedia.com/mfxshop/images/po-08s.jpg kolla bajen hon klämmer ut!

säljer dom sådan skit??! åå fan... nu har man fan sett allt!"

mvh // c9

hahahah http://www.mfxmedia.com/Trailer/mmmfx-732.mpg... men detta blir man ju fan inte äcklad och märkt för livet av... men hahaha!

HAHAHAHHA http://www.mfxmedia.com/Trailer/sd-239.mpg!! hahahha!

HAHAHA!! Fis-filmen var ju bäst i år! Vilka ljudeffekter!
Påminner lite om klippet som postats nånstans här på FB med tjejerna som fjärtar varandra i plytet så håret vajar. Tänk Carola - Fångad av en stormvind...
Citera
2008-07-14, 17:00
Medlem
Så gammal :P
Har sett hela, men var absolut inget jag njöt av, tvärtom.
Men den filmsnutten är ju känd
Citera
2008-07-14, 17:07
Medlem
kuddenchristos avatar
Förresten, finns det något möjlighet att det som händer i filmen är fejk?
Citera
2008-07-14, 20:27
Medlem
dwgs avatar
Man har ju sätt vidriga saker på internet, men det här var
bara äkligt
Citera
2008-07-14, 21:26
Medlem
rullkragens avatar
Fy för helvete !

Tjenis !

Ja , det går knappt att kommentera , helt sinnessjukt !
Dom såkallade tjejerna är inte ens djur , utan fan så mycke sämre , inget djur skulle ens bete sig så !
Citera
2008-07-14, 21:47
Medlem
alroberts avatar
den är inte så äcklig tycker inte det är något specielt.. fast jag har nog aldrig blivit äcklad av nån film hel skumt är det
Citera
2008-07-14, 22:38
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
den är inte så äcklig tycker inte det är något specielt.. fast jag har nog aldrig blivit äcklad av nån film hel skumt är det
I viss grad känner jag igen mig i det du säger. Som de flesta andra tycker jag det klippet är fullkomligt motbjudande, men det finns ändå absolut ingenting som jag inte klarar av att se på film.
Citera
2008-07-17, 09:30
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
I viss grad känner jag igen mig i det du säger. Som de flesta andra tycker jag det klippet är fullkomligt motbjudande, men det finns ändå absolut ingenting som jag inte klarar av att se på film.

jaa men asså jag känner inte att det är motbjudande eller asså det är ju inget man gör men asså jag skrattar typ när jag ser den filmen, och alla typ BME blir jag inte heller äcklad av eller va man säger.. alla kompisar säger typ att dom ska spy snart men jag fattar det ine :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in